hoelang ontpillen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door claudje10, 22 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claudje10

claudje10 Actief lid

21 sep 2006
    130
    0
    0
    hallo allemaal,

hier weer een onzeker die het even niet weet.
    ik zou gisteren ongi moeten worden met een cyclus van 28 dagen vorige maand en 32 de maand ervoor.
    ik wil eigenlijk graag gaan testen morgenvroeg maar mss is het wijzer om toch de 32 dagen af te wachten? ik wil namelijk niet teleurgesteld zijn als de test toch negatief is.
    wel voel ik me anders, gisteren en vandaag een paar keer een vlaag van misselijkheid. als ik iets eet gaat het weer weg.
    ik heb ook een verdikking onder mijn navel en mijn buik is erg hard.
    zal ik het erop wagen morgen?

hoe lang kan het duren als je gestopt bent met de pil voordat je cyclus weer helemaal regelmatig is? kan het daar ook van zijn of zijn de hormonen er na drie maanden er wel uit?

ik weet dat niemand de vraag kan beantwoorden of ik zwanger ben ja of nee maar ik ben in ieder geval mijn verhaal weer kwijt

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hoi
    Tja het ontpillen is bij iedereen zo anders, ieder lichaam is natuurlijk anders. Als jeje echt niet kan bedwingen kan je een test doen, maar als ik jou was zou ik wachten tot de langste cyclus dagen die je hebt gehad en als ze er dan nog niet zijn er een testje tegen aan gooien.
    Zou zeggen volg je gevoel....
    Wens je veel suc6

liefs ikke

3. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,

Het is inderdaad moeilijk te zeggen hoe lang ontpillen duurt, er zijn ook vrouwen die 1 keer de pil vergeten en gelijk zwanger zijn en die dus helemaal niet ontpillen. Je kan een test doen maar het is misschien beter om te wachten en je langste cycles aan te houden. Waar je ook voor kiest heel veel sterkte en zolang er geen duiveltjes zijn is er nog hoop.

Lieve groetjes, Bibu !

4. claudje10

claudje10 Actief lid

21 sep 2006
    130
    0
    0
    ik kon vanochtend mijn nieuwsgierigheid toch niet bedwingen dus toch maar een testje gedaan.
    en er was een vaag streepje te zien die wel steeds duidelijker werd.

dus..........ik denk dat ik zwanger ben!
    ik kan het bijna niet geloven zeg.
    ik ga morgen even de ha bellen voor nog een test of eventueel om bloed te prikken, dan weten we het helemaal zeker.

dus volg je gevoel was een wijze tip!

5. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,

Gefeliciteerd ! Een streep is een streep hoor, echt heel erg fijn voor jullie. Geniet er maar lekker van.

Liefs, Bibu !

6. claudje10

claudje10 Actief lid

21 sep 2006
    130
    0
    0
    dankje wel voor je reactie.
    ik hoop dat het voor jou en alle anderen die bezig zijn ook snel mag lukken!

ik ben benieuwd wat mijn ventje straks zegt als hij thuiskomt van zijn werk. ik had gisteren wel gezegd dat ik wilde gaan testen, dat vond hij oke.
    ik heb net in de winkel hele lieve sokjes gekocht, die ga ik inpakken en op zijn bord leggen! spannend!

Deel Deze Pagina