Alleen of samen..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lovelygirl, 28 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ik ga de beeb ook alleen opvoeden, mijn vriend woont weer op aruba en blijft daar voorlopig, na overleg met mij hoor! door omstandigheden, de andere 4 meiden zijn niet van hem en die voed ik ook al een tijdje alleen op. Geen problemen mee, alleen de buitenwereld blijkbaar wel :( maarja mensen hebben altijd wat te sjeiken dus whatever :p

2. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Wij doen het saampjes. Mijn man was voorheen militair, maar toen de oudsten een jaar waren is hij daar mee gestopt. Hij wilde z'n kindjes meer zien. (Ik helemaal gelukkig :) )

3. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    knap hoor dat je het allemaal alleen doet en heb gedaan!

wij gaan het ook met ze 2tjes doen en mijn vriend nog iets meer dan ik omdat ik fulltime blijf werken en hij als eigen baas zelf zijn rooster mag invullen!

4. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Tja het is helaas gewoon ff niet anders nu bij ons, het kwam een beetje onverwacht maar we houden heel erg veel van elkaar en het scheelt dat ik het opzich gewend ben dus hij maakt zich ook geen zorgen of ik het wel aankan enzo, dat scheelt voor beide een boel hoofdpijn toch! Hoe het allemaal afloopt zien we later wel weer, ik probeer hem veel op de hoogte te houden van alles, dan mist ie niks!

5. sappie

sappie Fanatiek lid

Wij gaan het met zn tweetjes doen !

6. lovelygirl

lovelygirl Actief lid

29 jun 2006
    144
    0
    0
    Amersfoort
    ik ga het ook samen met mijn vriend doen,we zijn nog hartstikke jong en hebben ook best een verleden achter de rug,hij is 19 en ik ben 20.
    Mijn vriend is schizofreen,gelukkig gaat het sins ik zwanger ben heel goed met hem,hij heeft de juiste medicatie en hij heeft een positieve instelling en heeft er erg veel zin in om vader te worden,en zijn aandacht op positieve dingen te vestigen.
    Natuurlijk zit er de kans in dat hij een onverwachte psychose krijgt,dan moet hij opgenomen worden,en zal ik het wel zelf moeten doen,de opa's en oma's helpen mij dan natuurlijk wel,maar toch heb ik liever dat hij bij ons is.Ik zie de situatie gelukkig heel positief in,en hoop dat alles goed blijft gaan,zodat wij eindelijk eens kunnen zeggen,ja het geluk is voor ons ook weggelegd,en dat blijkt maar weer met een gezonde aanstaande dochter!

7. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    wij doen het gezellig saampjes!
    hebben er ook samen voor gekozen om vroe gmet kinderen te beginnen en kijken er erg naar uit voor als het straks geboren is!

8. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Wij hebben echt samen voor kinderen gekozen en willen het samen doen. Nu ben ik straks meer vrij en dus meer bij de kleine.
    Toch zal ik ook 7 nachten in de maand op mijn werk zijn. Die avonden, nachten en ochtenden is hij dus alleen met de baby. Ik heb er de volste vertrouwen in. Mijn vriend doet nu al net zoveel in het huishouden en is heel actief in doen en laten.

9. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    want hoe oud zijn jullie?

10. mae

mae Actief lid

12 sep 2006
    156
    0
    0
    de Wijk
    mn dochtertje die nu 6 jaar is heb ik practisch alleen opgevoed:))
    Gelukkig had ik haar vader er niet bij pfff dan had ik het de afgelopen jaren stukken zwaarder gehad.
    Wel gaat ze om het weekend naar der vader toe, al krijg ik er dan zeurderig terug.

Nu bij deze zwangerschap gaan vriendlief en ik het samen doen en dat gaat supppper geweldig worden, mn dochter heeft hij volledig geaccepteerd, dus dit gaat hellemaal goed komen met zn 4en :D

11. rebtam

rebtam Actief lid

27 jun 2006
    331
    0
    0
    Dronten
    We wonen nu met z'n vieren en ik verwacht eigelijk dat als de kleine er straks is dat het 1 papa heeft maar wel 3 moeders. (tot op zekere hoogte).

Vanaf het moment dat we gingen samenwonen hebben de meiden Gerard geaccepteerd.
    Zij hebben hun eigen vader waar ze ook geregeld zijn en de kleine heeft Gerard als vader en dat vinden ze eigelijk heel normaal.
    En helemaal omdat we volgend jaar ook trouwen.

12. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    met zijn 2e

13. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Mijn vriend en ik gaan de opvoeding samen doen. Mijn vriend heeft al een zoontje dus weet dat hij goed met kinderen om kan gaan :)

Ik ga wel minder werken dus ben er mischien wat meer dan mijn vriend, en als we beiden moeten werken mag hij/ zij naar opa en oma :)

14. Robyn

Robyn Bekend lid

23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Ik ben vorig jaar september getrouwd en we hebben bewust voor dit kindje gekozen. We gaan het ook helemaal samen doen. Als ik na mijn verlof weer ga werken gaat hij/zij 2 dagen per week naar opa en oma..

15. Asje20

Asje20 Lid

29 sep 2006
    29
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Ik ben alleenstaand. Ik kwam erachter toen we net uit elkaar waren.. en 2 maanden later had me ex al een nieuwe vriendin :(
    toch besloten om het te houden, en ga het nu alleen doen! het contact met me ex is minder, de ene x ruzie, de andere x weer niet.. wordt er een beetje moe van! maar hij is wel heel blij met de baby.. maar verder laat ie me barten ook, tja te druk met zen nieuwe meid he!

16. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    M'n mannetje en ik zijn in mei getrouwd, wij gaan het dan ook met z'n 2-en doen! :D
    We hebben sinds juni een snackbar en daardoor kan m'n man de ochtend samen met de kleine zijn en ik uit m'n werk.
    (Ik heb ook nog steeds een eigen baan)

17. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Wat leuk om al die verschillende verhalen te lezen!
    En voor alle meiden die er alleen voor staan: RESPECT!
    Gelukkig heb ik een superman, die het helemaal ziet zitten om papa te worden, dus dat zit wel goed. Ik hoop zoveel mogelijk samen te gaan doen natuurlijk. Maar ik ga inderdaad ook parttime werken (ik denk 3 dagen ofzo) dus wat betreft de zorg zal er soms iets meer op mijn schouders terecht gaan komen, maar ook daar hebben we samen voor gekozen!
    Was het maar alvast mei..... :D

Groetjes, Anakin.

18. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    ik doe t samen met mijn mannetje.

we hebben zoits van je kiest er samen voor dus moet je er ook samen voor zorgen.

we hebben vroeger allebei geen goede ervaringen met vaders.

dus we willen zoveel mogelijk er voor de kleine te zijn.

je weet maar nooit wat de toekomst brengt maar zolang t goed gaat er 100% voor gaan.

19. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Wij gaan er ook helemaal samen voor. Mijn vriend is al vader (van 4 mooie kids) en verheugd zich enorm om opnieuw vader te worden. En vooral om dit kind fulltime mee te maken ipv alleen in de weekenden.

Hij zal zelfs wat meer gaan doen dan ik omdat hij 3 dagen zal gaan werken en ik 4.

20. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    wij gaan t ook met zn 2en doen,
    we zijn niet getrouwd ofzo, maar we zijn allebei dolblij met de kleine,
    dus dat kindje komt niks te kort.,
    mochten we ook ooit uit elkaar gaan, dan zal me vriend ook zeker zn kindje nooit in de steek laten

Deel Deze Pagina