Linka; moeilijke situatie. Vooral omdat je al een dochtertje hebt. Ik denk dat wanneer je gevoel zegt dat t allemaal geen zin meer heeft, dat eigenlijk al genoeg zegt. Anders ga je t proberen tegen je zin in. Kinderen merken die spanning toch ook op?! Daniela: wat lees ik nu? Heeft je vriend wat laten horen van m? Denk wel, dat mocht er nog een kans zijn dat t goedkomt (en recht vanuit zijn haart) dat hij flink de moeite mag gaan nemen om je vertrouwen terug te winnen?! Of niet? Hoe voel je je erover? Wat betreft het feit of ik het nu eng vind om te gaan verhuizen? Soms, maar de situatie is voor mij nu wel in zo'n mate veranderd dat ik het aandurf. Niet uit verplichting maar het bij elkaar willen zijn. Een aantal weken geleden hebben hebben we enorme ruzie gehad, daarna eindelijk goed gaan praten, en sindsdien gaat het eigenlijk wel heel goed. Het blijft natuurlijk steken hoe zijn eerste reactie was, maar ik durf het een goede kans te geven. Zie sindsdien ook eindelijk weer de jongen terug waar ik zo verliefd op ben geworden. Hoe is t met je gezondheid? Knap je op? Groetjes
Hij is afgelopen zaterdag hier geweest dan... hoop stampij lopen maken en toen een mail gehad... maar het is en blijft ikke ikke ikke.. ben t kotsbeu. Ik voel mezelf er op dit moment wel klote over.. maar toch ook wel duidelijk dat hij het eigenlijk wel kan vergeten ! Wat moet ik met een 'vriend' die eerst zegt (ondanks dat ik aangeef dat ik die kleine wil houden) dat ik het weg moet laten halen omdat hij dat wil, omdat zijn leven anders voorbij is blabla? en vervolgens beland ik in het ziekenhuis en is die niet 1 keer in heel die week langsgeweest... hij heeft 2 smsjes gestuurd en dat vond die al heel wat :S Er zullen nog wel moeilijkere dingen gebeuren dan dit.. en nu laat die het al afweten? Nee dankje.. Wel fijn dat jullie 2 nu wel goed kunnen praten en dat je er wel een goed gevoel bij hebt... hoop dat alles goed gaat Mn gezondheid wordt met de dag beter.. ben alleen ontzettend moe en weet niet of dat komt door de zwangerschap of door de narcose verder klein beetje misselijk en gespannen borsten.. verder niks Heb vandaag mn echo gehad, ben 6 weken en 4 dagen maar ze konden alleen een uitwendige echo doen... krijg nu een inwendige echo nog in het ziekenhuis, misschien kunnen ze het dan beter zien.. want nu was er nog geen hartactiviteit, hoop dat dit niet raar is
Hmmm kan me voorstellen dat je klaar bent met een vent die alleen maar zelfmedelijden heeft. Dan komt er in de toekomst wel een leukere voorbij. Wat betreft de hartactie, ik kan je geloof ik een beetje geruststellen. Mijn verloskundige deed eerst ook een uitwendige echo bij 6 weken, niks.. en bij de inwendige echo, zelfde dag, wel hartactie. Pas bij 8 weken kon ik bij een uitwendige echo hartactie waarnemen. Heb een familielid die verloskundige is, dus ik kan met alle vragen en extra echo's bij haar terrecht. Heel leuk! Hoop en verwacht dat je inwendige echo dus wel beter zal verlopen. Blijf het ook eng vinden hoor. Op het moment dat ik oprecht blj ben geworden met de zwangerschap ben ik ook angstig geworden om het kwijt te raken. De vermoeidheid en misselijkheid zijn zo goed als over, op het feit na dat ik een klein beetje aankom en mij borsten groter zijn, voel ik me ook niet echt bepaald zwanger. Terwijl ik die misselijkheid vervloekte de afgelopen weken.... haha...errug dubbel he! Hoop dat je je zo goed blijft voelen, want bij mij begon de ellende met 6 a 7 weken! Groetjes
Ja precies... ik kan niks met zo'n vent.. als mezelf alleen maar aan kapot irriteren, en stress heb ik nu toch al genoeg gehad! pff ben blij dat je dit gezegd hebt! hahaha ik hoop dat alles goed komt maar heb er zelf toch wel steeds een beter gevoel bij nu maar hopen dat ik snel terecht kan bij die inwendige echo en dat mn piepklein wondertje zijn of haar hartje dan maar laat zien En zo was het bij mij ook.. vond het heel eng allemaal, maar vanaf het moment dat ik echt toch wel blij ermee was, kreeg ik zelfs dromen dat het mis ging haha. Maar ik moet gewoon erop vertrouwen dat alles goed is en goed blijft gaan, meer kan ik toch niet doen en anders maak ik alleen mezelf gek Wel lekker dat je van die begin kwaaltjes af bent en de 12 weken voorbij bent.. HEERLIJK lijkt me dat haha.. gewoon toch wat extra zekerheid dan Hoe is t verder met jou kleintje? Welke datum ben je uitgeteld?
Hai meis, Ik ben half september uitgerekend. Dus we moeten nog ff, En jij? Ja die 12 weken voorbij is fijn, nu zit ik een beetje af te tellen tot je die 15 weken voorbij bent, weer zo'n mijlpaal! Weet je al wanneer je voor je inwendige echo mag? Hartactie zien is zo leuk, moest de eerste keer dan ook heel cliche brullen.. Haha.. Maar is elke echo weer leuk. Enerzijds is het allemaal leuk, maar anderzijds door het onverwachte ben ik ook echt bezig met afscheid nemen van mn oude leventje. Het lekker op jezelf wonen, beetje studeren en werken en ga graag naar house feestjes. Toch allemaal beetje afstand van doen he.. Heb jij dat ook? Komst vast wat moois voor terug. Heb je nog wat van je ex vernomen? Liefs
Hee meis, Ik ben waarschijnlijk 10 november pas uitgerekend... maar was vandaag bij de gyn. en die denkt dat ik een weekje korter zwanger ben als dat ik dacht... Maar heb wel het hartje zien en horen kloppen hele geruststelling Ben wel heel blij.. en vind het natuurlijk ook wel echt heel eng.. en ben ook nog best jong (23) dus word ook echt een heel ander leventje wat ik ga krijgen... minder stappen etc. en ben alleenstaand dus gaat knokken worden, maar heb het er graag voor over Niks meer van mn ex gehoord :S Hoe is het bij jou? (K)
Heej meis, Ja ben zelf ook nog jong, wordt 25 dit jaar. Zijn we er vroeg bij! Hier gaat alles goed, er begint welliswaar echt een buikje te komen en mn broeken gaan nu wel errug strak zitten. Nog erg moe s avonds. T is allemaal maar druk, want ben momenteel ook nog eens aan het afstuderen. Maarja, ik wil het gewoon allemaal afgerond hebben voor de bevalling. Blijft vreemd om dat te zeggen he! Ondertussen alweer wat van je ex gehoord? Wat gaat die jongen zn fout realiseren wanneer hij jou met de kleine ziet! Liefs
Hee meis... Raar he? Ik zit er steeds vaker over te denken.. wie had DIT nou gedacht een halfjaartje terug? Ik in ieder geval niet... ben jij eigenlijk gepland zwanger? Ik vind dat mn broeken nu al aardig strak zitten.. niet door mn buik ofzo (denk ik) maar vind het toch allemaal al een beetje opgezet! Ben je eigenlijk bang voor de bevalling? Wel goed van je dat je voor die tijd alles afgerond wil hebben... Niks meer van mijn ex gehoord.. van de ene kant is het beter, omdat ik mezelf denk ik op deze manier een hele hoop teleurstellingen bespaar. Aan de andere kant toch wel shit, omdat mijn gevoel voor hem natuurlijk niet zomaar ineens weg is.. Heb ontzettend veel geluk met mijn ouders en broer. Mijn broer neemt zolang mijn huis over, en ik ga terug naar mijn ouders. Die hebben een groot vrijstaand huis waarvan ik met die kleine heel de bovenverdieping mag hebben (dus alsnog een slaapkamer, zitkamer en babykamer, aparte badkamer & wc) voor mezelf. En toch lekker wat hulp in huis als die kleine er is.. want dat zal allemaal wel heel moeilijk worden. Zie mezelf nog helemaal niet met zon kleintje.. hoop dat dat gevoel wel meer komt. Heb jij dat wel? xxx
Heej, Tja dat beeld van mezelf als moeder heb ik ook nog niet nee. Ik kan me er nog niet zoveel bij voorstellen. Ik ben niet gepland zwanger nee, dit was er heel onverwachts. Hoewel er al wel heel veel sprake was van kinderen omdat ik allemaal verkeerde en afwijkende uitstrijkjes had de laatste maanden. Dus het was de bedoeling om over een jaar of twee er toch eens aan te gaan beginnen. Maar dit was dus niet gepland, alsof het zo heeft moeten wezen. De bevalling, hmmm , ik denk er nu nog maar niet al te veel over na. Maar ik zie er wel tegenop jah.. Maarja tis er in gekomen, zal er ook uit moeten he! Enerzijds jammer dat je niks meer van je ex gehoord hebt, anderzijds maar beter. Het zo alleen maar uitstel van de executie worden. Hoop dat je niet al te verdrietig bent. Wel heel fijn dat je lekker bij je ouders terrecht kunt. Heb je een beetje vriendinnen die je steunen? Ik ben de eerste van mijn vriendenkring, en dat is toch wel heel speciaal. Er lopen er wel een hoop te mopperen dat ik ga verhuizen, maar ja...tis ff niet anders! Fijn weekend meis! X
Heyhey, Hoe is het nu met je? Sorry beetje late reactie.. druk druk druk! Maar niet gepland maar super gewenst dus? Bij mij ook hoor Inderdaad, alsof het zo zou moeten zijn! Hoe is het verder? Thuis? Met je vriend? De verhuizing? Ik heb niks meer van mn ex vernomen in ieder geval... Gelukkig is iedereen in mn omgeving super lief en iedereen vind het echt heel leuk voor me gelukkig maar! X