Alleen op controle

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Kaas, 31 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Mijn man is bij alle 3 alleen de eerste controle en de 20 weken echo meegeweest. (en tussendoor heel soms als het zo uitkwam)

hij kan niet steeds vrij vragen en ik kan vragen die hij heeft ook stellen... Zou me er echt niet boos om maken hoor, zonde van je energie...

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Mijn man gaat alleen de echo's mee altijd, de rest is niet te doen om steeds vrij voor te nemen, en heb ik veel liever dat hij die vrije dagen gebruikt voor na de bevalling :)
    Ook hier geen gelegenheid voor afspraken in de avond, maar als die er wel zou zijn, zou ik dat wel best vinden ook en gewoon overdag plannen: ik lig liever even 's avonds met manlief op de bank een filmpje te kijken of andere quality-time samen, dan oppas te moeten regelen voor onze dochter en heen en weer vliegen naar zo'n afspraak, warbij je 10 minuten later weer buiten staat.

3. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    bij de eerste probeerde hij er altijd bij te zijn maarja soms lukte dat niet ivm werken dat is ook belangrijk,bij nr 2 was het al wat minder en nu met nr 3 al pak minder, ik til er niet zwaar aan een vrouw beleefd dat toch anders dan een man

4. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Ben naar de vk vrijwel altijd alleen gegaan (of met de oudste), maar naar de echo's ging hij wel altijd mee.

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Mijn man ging alleen bij de intakes mee en naar de meeste echo's, maar op een gegeven moment kreeg ik er zoveel (zonder noodzaak) dat ik gewoon alleen ging of een vriendin meenam.

6. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier probeert mijn man altijd mee te gaan (bij de eerste is dat altijd gelukt, en tot nu toe lukt dat ook nog prima). Ik probeer de afspraken wel altijd aan het begin of einde van de dag te plannen en dan ook nog zoveel mogelijk op zijn papadag.

Maar goed, als het een keer niet lukt dan is het niet anders. Echo's gaat hij wel altijd mee (he better...). Zeker straks tegen het einde wil ik hem er sowieso weer bij hebben. Bij nummer één moest ik na een controle gelijk door naar het ziekenhuis ivm bloeddruk en dan is het toch wel heel fijn als manlief niet eerst uit zijn werk hoeft te komen.

7. p1982

p1982 Niet meer actief

ik ga regelmatig alleen naar de vk. mannetje gaat wel mee voor de echo's maar naar de vk sta ik vaak met 15 min buiten

8. Bri

Bri Niet meer actief

Wat je hiermee moet? Bespreken met je vriend, lijkt me.
    Ik vind het niet zo raar als hij niet meegaat. Mannen krijgen er namelijk geen vrij voor als hun partner op controle moet, en moeten er dus verlof voor opnemen. Als ze het dan toevallig ook net retedruk hebben, kan zo´n controle erg ongelegen komen.

Zelf heb ik álle controles (en echo's) in m'n eentje gedaan. Bij sommige echo´s heb ik mijn vriend erg gemist, maar bij de gewone vk-controles voor geen moment. Die kon ik prima alleen af.
    Maar dat is ook een beetje hoe ik in elkaar zit. Als jij er wel verdrietig of boos van wordt, dan moet je dat tegen je vriend zeggen.

9. Foxter

Foxter Niet meer actief

Mijn man gaat nooit mee naar een normale controle, zou niet weten waarom, bloeddruk meten, hartje luisteren, kun je ook allemaal thuis doen.

10. stella84

stella84 Actief lid

8 jan 2011
    169
    0
    0
    Mijn lief is alleen mee geweest naar de echo's. En ik vind dat zelf prima. Als jij er wel moeite mee hebt dan zou ik het aangeven bij je man / vriend.

11. MeineLiebe

MeineLiebe Niet meer actief

Mijn man gaat morgen voor het eerst niet mee. Het is gewoon ontzettend druk op de zaak. Geen probleem toch

Nu gaat me moeder mee voor het eerst.vind ik hartstikke leuk :D

12. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    ik ging altijd alleen op contole alleen met de echo's en 1ste geprek ging mijn man mee

13. Pinda83

Pinda83 Actief lid

10 nov 2010
    407
    0
    0
    Juf van groep 4!!
    Woonomgeving: Oosten van Nederland
    Hoi,

Mijn man ging bijna nooit mee, alleen bij de echo's en natuurlijk de eerste paar keer. De afgelopen keer (ik moet nu elke week) is hij wel weer een keertje mee geweest.. Ik vond het soms wel jammer, maar hij kan vanwege zijn werk moeilijk elke keer meegaan. En daarnaast zijn de routinecontroles toch kort met weinig extra informatie. Als er iets bijzonders was (bv een vraag van zijn kant) dan stelde ik die of ging hij wel mee! Ik zou er niet zo'n punt van maken, maar dat is natuurlijk wel persoonlijk. Als jij het fijn vindt dat je man/ vriend meekomt, dan moet je dat aangeven. Vooral in het begin is het fijn dat je samen bent omdat je dan vanalles wilt vragen.

Heel veel plezier tijdens je bezoekjes! Ik vond en vind de bezoekjes aan de VK altijd erg leuk!

groetjes, Pinda83

14. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik ga eigenlijk altijd alleen. het is een te ingewikkelde bezigheid om elke keer vrij te vragen. ook de eerste echo's heb ik zonder hem gedaan, omdat hij op zo'n korte termijn niet meer vrij kon krijgen. we hebben zaterdag een pretecho, dat is dan 'ons' moment. de vk zie ik gewoon zoals ik ook naar de winkel ga of naar de tandarts. het hoort erbij. en tuurlijk vind ik het leuk het hartje te horen, maar die hoor ik ook prima zonder hem haha

15. Orchidee26

Orchidee26 Niet meer actief

Mijn man is bij de eerste kindje altijd meegegaan vaak verlof ingeleverd, en nu ben ik voor de tweede zwanger we zijn 1 keer samen gegaan dat was 20 weken echo en we hadden ons dochtertje meegenomen maar mijn kleine meid 2 jaar kon niet stil zitten dus heeft hij buiten gewacht en ik wilde graag weten wat het werd.

Ik heb hem buiten verteld dat het een jongetje werd, en vanaf toen is hij niet meer meegekomen omdat mijn kleine meid alles bijelkaar kan roepen en niet 1 minuut stil blijft zitten.

Hij vind het jammer maar voor volgende keer ga ik oppas regelen en samen met mijn man gaan.

Maar als mijn man fultime in dagdienst had gewerkt en geen tijd had dan maar jammer ik ga mij hierover niet druk maken.

Groetjes,

Orchidee

16. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Mijn man is met de eerste twee controles meegeweest. De vorige zwangerschap moest ik om de twee weken naar de gyn. en nu weer. Aan het eind is hij de vorige keer nog wel een paar keer meegeweest (en natuurlijk naar de twintig weken echo ook), maar iedere keer lukt gewoon niet met zijn werk.

17. z0nne

z0nne Niet meer actief

Mijn man ging altijd mee!

Deel Deze Pagina