Mijn zoontje "klappert" regelmatig met zn onderkaak, net of hij klappertand. Soms een dag niet en soms 2x op een dag. Zijn er meiden die dit herkennen of weten wat dit is????
Heeft hij het niet koud? Julie klappertandt alleen als ze het koud heeft, deed ze ook al toen ze nog geen tanden had
Nee, het heeft niks met temperatuur te maken. Eerst dacht ik dat het met opwinding/ spanning te maken had, maar ik moet van de ha nu in de gaten houden wanneer hij klappert en wanneer hij gegeten heeft ivm bloedsuikerspiegel. Alleen klopt dat ook niet echt..... (naar mijn idee) Vandaar de vraag of iemand het herkent, want ondanks dat het waarschijnlijk niks ergs is, wil ik toch graag weten wat het is
herken het! Regelmatig als de kleine gaapt eindigd ze met een soort geklapper. Geen flauw idee hoe en wat, maar ze is vrolijk, eet en poept goed, dus maak me er niet zo'n zorgen over
nou mijn mannetje heeft het de eerste maanden ook gehad en dat was daadwerkelijk echt spanning, hij deed het al toen hij net geboren was en ik denk dat het met 7/8 maanden ophield
Thanx voor jullie antwoord. Het komt dus wel vaker voor. Ik ga toch ook die "spanning" even in de gaten houden.
hij had het vaak als hij uit bed werd gehaald en ineens in een kamer vol mensen kwam of ehh als hij echt overstuur was van t huilen, of als er n aantal mensen boven hem hingen te kijken
Al ie wakker wordt, heeft ie het ook vaak> maar ook etenstijd (ivm bloedsuiker) en tijdens zwemmen altijd en dan soms tussendoor. Laatst tijdens fysio steeds als ie naar links keek, waar zn speeltje lag. En opeens was het weer over. Soms een dag helemaal niet en soms 2/3x per dag. Zal huilen en veel mensen eens in de gaten houden.