Alleen op pad met peuter (bijna 4) én baby (9 maanden)

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door manuelaj, 8 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.500
    36.455
    113
    Oefenen en oefenen. Ik heb er 3 en regelmatig in mijn eentje doe ik wat met ze. Nu was mijn jongste een wegloper, dus ik snap je angst, maar met bijna 4 moet je idd toch gaan oefenen en vond ik het ook veel makkelijker worden. Enne een 4 jarige die wegloopt uit monkey town? Zou dat zeker een keer proberen hoor.

manuelaj vindt dit leuk.
  2. manuelaj

manuelaj Lid

29 aug 2013
    66
    3
    8
    NULL
    NULL
    Hahaha nou indd..

3. manuelaj

manuelaj Lid

29 aug 2013
    66
    3
    8
    NULL
    NULL
    Monkeytown is meer een drama om weg te gaan hahaha dan komen de peuterpuber taferelen op tafel.

suus1983 vindt dit leuk.
  4. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    O ik snap je goed hoor! Ik denk ook wel eens: hoe doen die andere moeders dat nou? En dan hoor je inderdaad vaak: gewoon doen! Gaat vast goed. Maar ik vind dat niet zo gemakkelijk. Komt ook omdat ik duidelijkheid nodig heb. Ik wil dus graag van te voren weten hoe dingen zullen gaan. En anders doe ik ze liever maar niet. Onze oudste luistert soms ook erg slecht. Ik ga daarom ook niet naar een monkeytown alleen met de kids. Als ik achter die oudste aan moet (omdat hij huilt bovenin de klimtouwen bv of niet wil komen als we gaan) kon ik de jongste niet alleen laten. Denk ik dan he, want ik heb het nooit geprobeerd. De jongste is nu bijna oud genoeg dat ik het aandurf.

manuelaj vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina