dag lieve mensjes,en toekomstige mama's tis eerste keer dat ik deze site bezocht en wou al meteen laten registeren, t lijkt me leuk om met anderen te kunnen praten over onze babytje in buikje.. Zalig hé! ik ga mezelf eens kort voorstellen, ik ben Amélie,kom uit brugge,belgie dus,wie ook? We verwachten in oktober ons eerste kindje.ben in januari gestopt met de pil,dus 2Januari laatste menstruatie en ik dacht, t zal nog maanden duren vooraleer t lukt,met al die hormonen van de pil,maar laatste week van januari had ik pijnlijke borsten en ik dacht 'allé rustig,tis niets , niet te vlug denkenda ik al zwanger ben,maar nieuwsgierigheid werd zo groot ,dan toch zwangerschaptest gekocht, en t blijkt lichte streep te zien, wat een avond,zo blij was ik en ook zo verbaasd dat t al lukte, en dan miljoenennenen vragens, maar enkele weken later kreeg ik bloeding,wat een paniek! gelukkig mocht ik volgende dag naar gyneacoloog, en allereerste echografie,en toen zag ik hartje kloppen,wat een opluchting en had geweend van blijde t bleek innestelling Ik ben nu 10weken en 4dagen, en heb vorige week nog echo laten doen,alles in orde,al meer dan 3CM en babytje beweegt.. ZALIG 5april terug voor nekbreedte te meten... GROETJES
hoi meid gefeliciteerd met je zwangerschap.ikzelf ben van wielsbeke een 20tal min van kortrijk dus ook van belgie.veel liefs.