Wij willen een vakantie boeken bij center parcs en hebben een vip cottage voor twee personen gevonden. Nu bestaat ons gezin uit drie personen, onze dochter is twee jaar. Op alle foto's van center parcs is te zien dat er genoeg ruimte is voor een campingbedje, vandaar dat wij de overweging maken om deze cottage te boeken. Nu wilde ik net telefonisch boeken, maar er werd mij gezegd dat dit niet mogelijk is en dat het systeem deze boeking niet accepteert. Ze willen naar mijn mening proberen meer geld te verdienen door ons een duurder huisje aan te smeren... Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Hoe pakken we dit aan?
Het vreemde is dat we digitaal alleen nog maar hoefden te betalen, alles was rond. Dus ook voor 3 personen toeristenbelasting betalen etc. Het systeem gaf niets aan. Mijn man belde omdat we toch liever telefonisch wilden boeken omdat we nog wat vragen hadden over de ligging etc. En toen kon het ineens niet. Er zou ook geen ruimte zijn voor een campingbedje. Dat lijkt me vreemd in een oud 6-persoons huisje.
Wat raar! Wij zijn meermaals met ons zoontje (toen hij nog alleen was) naar een 2 persoons vip huisje geweest van centerparcs. Dit was nooit een probleem! Er stond een kinderstoel in het huisje, plus een bedje, zonder extra kosten. Missch nog eens bellen, of digitaal boeken? Zou echt geen probleem moeten zijn hoor. (of het verschilt van park tot park??)
Dankjewel. Ik ben nu zwaar geneigd om gewoon digitaal te boeken ja. Het lijkt de perfecte vakantie voor ons. Dit betreft de Eemhof trouwens
Ik zou digitaal boeken hebben wij ook gedaan en ging prima! We hadden ook een vip huisje voor 2 pers en in de badkamer stond campingbed en kinderstoel. Dus dat is wel al allemaal aanwezig! Slaapkamer is groot genoeg om er een extra bedje bij te zetten.
Even een tip. Maak een printscreen van de bedragen. Dan kunnen ze je namelijk telefonisch niet weigeren. ZE hadden eens een foutje kwa prijs op de site. Dubbele korting ofzo. Ik wilde boeken maar via internet lukte het niet. Toen gebeld. Ja de prijs klopte niet dus konden niet boeken want ze konden het niet vinden voor die prijs. Ik was zo lief ze de printscreens te sturen en kregen we het voor die "foute" kortingsprijs. Wij heel blij. Was een prijs van midweek voor hele week Oja... Afgelopen augustus hadden we een 2 pers huisje gewoon bij cp en eigen bedje mee genomen. Was even wat schijven maar het paste. Een vip cottage heeft altijd wat meer ruimte
bij ons was het bij Zandvoort. Maar .... Als ik even voor je op de website kijk staat er bij de 2 persoons vip huisjes: Optionele services - Voorkeur voor ligging/inrichting - Kindermeubilair Met andere woorden, moet gewoon kunnen dat jullie kindje op de kamer komt in een bedje hoor!
Je hebt helemaal gelijk! Stel ik was een alleenstaande moeder en ik boekte dit huisje. Dan had er ook een ledikant of campingbed bij op de kamer gemoeten. Ik geloof nooit dat er daar op die 73m3 geen plek voor is. Bij cp zelf hebben ze ledikantjes he. Ik heb haar liever niet in een campingbedje.