bloemetje, voor strippen moet je wel al iets van ontsluiting hebben. Maar toucheren prikkelt de baarmoeder sowieso ook dus hopelijk heeft het gerommel effect voor je Het verstrijken vd baarmoederhals/verweken bmm gebeurt vaak ook door voorweeen. Bij mij is hij ook aan het verstrijken. Hier voelen de voorweeen niet altijd hetzelfde. Soms als pijnlijke harde buiken, soms een constante pijn en soms zijn ze echt heel pijnlijk en denk ik direct aan echte weeen (al weet ik niet hoe die voelen ) Volgens mij heeft de activiteit vd baarmoeder te maken met het feit dat wij ons ontspannen zodra we slapen, en misschien heeft de belasting van een hele dag er ook iets mee te maken? Hier merk ik qua harde buiken iig altijd dat het 's ochtends bijna niets is, en rond een uur of 3 wordt het meer, na het eten heb ik er erg veel en voor het slapengaan ook.
Ah ja inderdaad, misschien dat strippen dan nog niet lukt. Ik heb het dus helemaal niet 's nachts. Dan slaap ik (sorry voor diegenen bij wie het zo slecht gaat....) als een roosje. Ik moet dan wel een keer naar het toilet en dan heb ik altijd een harde buik. Nee, die pijntjes heb ik altijd wanneer de kleine zo druk aan het bewegen is. En dat doet ie heel lang en heel vaak... Jij ook sterkte, hopelijk heb je niet nog de rest van je zw.schap zoveel last van die voorweeen.
Ik snap dat jullie heel nieuwsgierig zijn naar jullie kleintje! Weet ik niet, ik denk wel dat het heeft bijgedragen alles bijelkaar. We zullen het nooit weten, gelukkig is hij er al 7 jaar uit
Oh dat lijkt me heerlijk, om ook gewoon te kunnen slapen Geluksvogel! Als je kleintje al in is gedaald en hij beweegt dan kan dat inderdaad pijnlijk zijn. Hier vooral steken van onder als de beeb met dr hoofdje aan het draaien is.. zo'n bot over bot gevoel. Erg onprettig inderdaad! Oh hier zal het alleen nog maar erger worden, maar nu vind ik het niet erg meer, ik weet nu tenminste dat er wel iets gebeurt en waarschijnlijk beval ik ruim voor de uitgerekende datum wel, loop al sinds wk 24 met vroege weeen dus het wordt ook wel eens tijd Nu heb ik nog rust maar als ik de afspraak bij mijn gyn haal woensdag mag ik alles weer, dus ik verwacht dat het dan niet lang meer zal duren Hoef gelukkig geen kilo's ananas en liters tonic weg te werken waarschijnlijk haha. Het in beweging zijn alleen al is waarschijnlijk genoeg.
Nee, is het niet Net controle gehad en het kindje ligt al helemaal ingedaald en vast dus het kunnen geen indalingsween zijn
Bij mij is wat jij beschrijft gewoon het bewegen vd beeb met dr hoofdje + de druk van onder omdat ze zo laag ligt. Een heel onaangenaam gevoel inderdaad De voorweeen zijn eerder zeurderig vind ik.
Net bij de verloskundige geweest. Zoals ik al verwachtte zit alles nog dicht en ligt het allemaal nog erg naar achter. Strippen kon dus niet. Omdat ik wel al harde buiken heb en het kindje het zo goed doet, willen we afwachten. Mocht het nodig zijn word ik echt pas met 42.0 weken ingeleid. Aan de ene kant vind ik het fijn om de natuur zo lang mogelijk de kans te geven het werk te doen. Aan de andere kant is 1,5 week wachten nog best wel lang....
Arme bloemetje! Aan de ene kant vervelend voor je te horen dat je er niets mee opgeschoten bent, aan de andere kant heeft jouw beeb nog even de tijd wat uit te rusten in je Nog anderhalve week, lijkt wel een half jaar, toch volhouden en probeer wat afleiding te zoeken de komende dagen. Heb je nog dingen in en om het huis te doen?
Tot 39 weken heb ik me prima beziggehouden met allerlei klusjes. Nu viind ik het lichamelijk allemaal wat zwaarder en heb ik ook minder zin 'grote' dingen aan te pakken. Maar ja, ik zoek mijn afleiding wel. Morgen lekker weekend, dus dan is mijn man thuis. Alleen al van een bezoekje aan de markt kan ik genieten... Hoe is het met jou?
Kan je nog wel lopen dan? Vannacht weer onrustig, ruim een uurtje maar, de weeen waren elke vier minuten en duurden drie minuten. Na een uur stopte alles en kon ik gewoon slapen. Stom eigenlijk he?