Hoi meiden, Even een vraagje; Ik ben sinds januari gestopt met de pil, mijn laatste ongesteldheid was 19 januari, maar die was nog van de pil zeg maar, dus nep. Ik heb geen idee wat mijn cyclus is en heb dus maar de standaard van 28 dagen aangehouden in de banner en calculator. Volgens de calculator zou 2 februari mijn eisprong zijn. Maar nu zie ik net wat witte draderige afscheiding in mijn onderbroek. Oke, dat heeft te maken met je eisprong dat snap ik, maar nu mijn vraag: als je die afscheiding hebt is dan: 1: NU je eisprong 2: komt hij er dan aan? 3: of heb je hem dan al gehad? Of is dit meer een vraag voor het domme vragen topic?
Hoi Afteranne. Ik ben ook net begonnen met ovulatietesten! Gisteren had ik mijn eisprong! Ik las op een site dat als je een eisprong hebt en een tijdje ervoor je aan je baarmoeder kunt voelen dat je eisprong eraan komt of dat je een eisprong hebt! Je kunt (klinkt raar) in je vagina met een vinger gaan voelen aan het glade gedeelte. Dit is je baarmoeder, daar zit ook een klein spleetje in (die sommige kunnen voelen), als het gladde gedeelte net zo zacht is als je lippen (van je mond) dan heb je een eisprong of komt hij eraan! Dan moet je dus gaan klussen (liefde bedrijven), meestal verlies je een dag van te voren wat vocht! Wanneer je baarmoeder harder voelt zoals je neus dan is de eisprong voorbij of moet het nog komen! Ik hoop dat je hier iets aan hebt! Groetjes Linda
Dit slijm duidt vruchtbaarheid aan en dat je moet gaan klussen je ei komt dan nog als het goed is! Het slijm houdt een paar dagen aan als het goed is, op "onze leeftijd" een dag of 5 heb ik eens gelezen. Nou aan de klus dus!
hihi, nou eigenlijk zouden we deze maand niet gericht gaan klussen maar eerst nog even met een condoom vrijen. Mijn man heeft in oktober examen van zijn nieuwe studie en stel dat ik meteen zwanger raak dan ben ik in die periode uitgerekend. Dat kan natuurlijk prima, maar we hadden zoiets van we kunnen ook nog wel even wachten tot dat het wat rustiger is wat betrefd de studie, dan heeft hij er ook meer plezier van.... even wachten ja.... kuch... nou dat ging woensdag dus even verkeerd, we hebben die avond sex gehad en zijn vergeten (?) een condoom om te doen... ik weet niet of dat nou bewust of onbewust vergeten was maar het ging in ieder geval allemaal even te snel zeg maar.... Als ik nu mijn eisprong heb en we hebben woensdag zonder condoom gevreeen dan heb ik een kans om zwanger te zijn toch?.... (tjeee....... dat zou stiekem wel gaaf zijn hihi)