alleen seks op dag van de eisprong...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mammamia, 31 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik ben december 2007 gestopt met de pil omdat ik hem zat was. toen 11 maanden met condoom gedaan. op dag 16 van mijn cyclus in november besloten mijn vriend en ik voor een kindje te gaan. 2 weken later testte ik posi :confused:

dat was echt heel bizar, duurde heel lang voor ik het geloofde en nu nog is het zo vreemd, echt een wonder. we hebben enorm veel geluk gehad!

het kan dus heel snel gaan! lees hier ook wel vaker dat vrouwen al heel snel zwanger raken. :D

2. mammamia

mammamia Niet meer actief

Doe je goed... maar je was natuurlijk al bijna een jaar pil vrij he, dus je hormonen waren er ook al wel zo goed als uit zeg maar... had je wel een regelmatige cyclus na het stoppen met de pil dan? ik dus niet zoals je ziet... heel frustrerend... als ik dat had geweten was ik ook wel eerder met de pil gestopt... maar ik was altijd regelmatig voordat ik ooit met de pil begon... dus ging er een btje vanuit dat dat na het stoppen ook wel weer goed zou gaan... niet dus... :S zucht...

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ja mijn cyclus was wel gelijk 27-29 dagen, dat wel...

het komt wel goed, het is waarschijnlijk ontpillen en als je 18 jan je ei hebt gehad is deze cyclus vrij kort toch? ontpillen kan een jaar duren, heel vervelend maar niet ongewoon jammer genoeg...

4. mammamia

Jah ik weet dus niet zeker of ik de 18e wel mijn eisprong heb gehad hoor, kan me niet meer herinneren dat ik die dag wat voelde... wel de dagen ervoor bedenk ik me net... maar toen had ik geen sex vanwege ziek zijn... maar omdat ik die 22e en 23e zo'n pijn in mijn buik had ben ik gaan berekenen wanneer mijn innesteling zou kunnen zijn en toen kwam dat eruit...daarom heb ik nu even de 18e jan. als mijn eisprong aangehouden haha;) nou meid, bedankt voor al je berichtjes... ik ga er nu vandoor... als er iets veranderd dan laat ik het je zeker weten;)

Fijne zondag nog...

Groetjes!

5. MissFirdaus

17 jan 2009
    24
    0
    0
    Spannend hoor.

Vind het erg knap dat je een paar dagen af wacht. Maar wat je zegt is dat beter dan weer een teleurstelling. Ik hoop het voor je.

Heb me voorgenomen deze maand ook niet eerder te testen dan NOD. Beste symptoom is namelijk geen NOD, toch!

Ben benieuwd!

X

6. mammamia

Hoi,

Nou zo knap is het niet hoor... begin nu alweer te aarzelen om morgen maar een test te doen haha... maar de afgelopen maanden heb ik al vaker een test gedaan omdat ik overtijd was en elke keer gaf ie negatief... dan ga je op een gegeven moment wel wat makkelijker weer een paar dagen wachten om te testen, om een teleurstelling te voorkomen... maar jah, zo af en toe testen moet wel, je weet maar nooit;) maar tis en blijft onhandig met zo'n onregelmatige cyclus als ik nu heb:(

Jij ook succes met afwachten...

7. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Misschien was die heftige buikpijn wel je eisprong... zou ook nog kunnen. Ik had de eerste ronde ook zo'n heftige buikpijn en dacht ook aan een innesteling. En ik testte telkens maar weer negatief... tot ik 2 weken later ongesteld was. Bleek het gewoon mijn eisprong te zijn.
    Succes!

8. borntotry

borntotry Actief lid

11 jan 2009
    132
    24
    18
    Nieuw Vennep
    een zaadcel kan ongeveer drie dagen overleven in jouw lichaam, dus het zou moeten kunnen

Deel Deze Pagina