Dus als ik het goed begrijp hebben de meeste kids geen broekje aan in de slaapzak ? Onze kleine heeft een romper, broekje en truitje aan in de slaapzak. We leggen er ook een fekentje overheen omdat het op de kamer 18 graden is.
Oh thanks mamavansimon! Inmiddels slaapt ze dus al in de winterslaapzak met lange mouwen. Dan heeft ze alleen een romper met lange mouwen aan. En slaapt zo onder een lakentje met dekentje, goed ingestopt. Ze heeft ook een winterslaapzak zonder mouwen. Dan laat ik het zowel het rompertje als haar truitje aan. Toch vind ik het nog wel moeilijk inschatten. Ik voel in haar hals en dan is het soms een klein beetje klam, maar ze heeft altijd steenkoude handjes. Nu weet ik dat koude handjes niet erg zijn, maar ze zijn echt ZO koud! Voetjes zijn dikwijls wel warm. En ze slaapt goed door, dus het lijkt erop dat ze geen last heeft van kou.
hier een romper met lange mouw en een pyama met broek en een winterslaapzak mét mouw! wonen in een oud huis en boven geen cv, dus zo is ze lekker warm en slaapt ze prima