alleen slaapzak?

Discussie in 'Verzorging' gestart door marleen3, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GL013

GL013 Bekend lid

27 sep 2007
    676
    0
    0
    Tilburg
    Hé Melloncollie!
    Volgens mij is dat gewoon een winterslaapzak hoor!

2. Janeyellen

Janeyellen Nieuw lid

17 sep 2008
    2
    0
    0
    Verkoop
    Almere
    Dus als ik het goed begrijp hebben de meeste kids geen broekje aan in de slaapzak ?
    Onze kleine heeft een romper, broekje en truitje aan in de slaapzak. We leggen er ook een fekentje overheen omdat het op de kamer 18 graden is.

3. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Oh thanks mamavansimon!

Inmiddels slaapt ze dus al in de winterslaapzak met lange mouwen. Dan heeft ze alleen een romper met lange mouwen aan. En slaapt zo onder een lakentje met dekentje, goed ingestopt.
    Ze heeft ook een winterslaapzak zonder mouwen. Dan laat ik het zowel het rompertje als haar truitje aan.

Toch vind ik het nog wel moeilijk inschatten. Ik voel in haar hals en dan is het soms een klein beetje klam, maar ze heeft altijd steenkoude handjes. Nu weet ik dat koude handjes niet erg zijn, maar ze zijn echt ZO koud! Voetjes zijn dikwijls wel warm. En ze slaapt goed door, dus het lijkt erop dat ze geen last heeft van kou.

4. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    hier een romper met lange mouw en een pyama met broek en een winterslaapzak mét mouw!
    wonen in een oud huis en boven geen cv, dus zo is ze lekker warm en slaapt ze prima :D

Deel Deze Pagina