Alternatief voor box?

Discussie in 'Verzorging' gestart door , 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hoi,

Wij gaan 2 weken op visite bij mijn ouders. We blijven dus logeren en nemen echt een hele hoop spullen mee. Nu ligt onze zoon overdag vaak in de box te slapen maar helaas kunnen we de box echt niet meenemen (ruimtegebrek auto) en zijn we dus opzoek naar een alternatief.
    Vooral ook omdat onze hond ook mee gaat en mijn ouders ook een hond hebben is het fijn dat de kleine ergens kan liggen waar de honden gewoon echt niet bij kunnen. (Niet dat de honden gevaarlijk zijn maar gewoon voor de zekerheid)
    Iemand ideetjes wat we kunnen gebruiken als alternatief voor de box?

2. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    Campingbedje? Of de kinderwagenbak?

3. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Mijn ouders hebben daarom ook een box aangeschaft. Om het probleem te vermijden.

4. Niet meer actief

Ja mijn ouders hebben alles (zelfs een hele kinderkamer voor de kleinkinderen) maar dus net geen box. :) Lekker handig. ;)

5. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Een campingbedje!

6. Niet meer actief

Als je die inklapt, zijn ze dan erg klein? Want het moet niet te groot zijn voor in de auto..

7. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    hij is nog maar 2 weekjes, dus ik zou gewoon de wandelwagenbak doen.

8. Linda86

Linda86 VIP lid

Campingbedje is inderdaad best klein als je die inklapt, maar de wandelwagenbak lijkt me toch handiger, hoef je helemaal niks extra's mee te nemen. Milan sliep daar overdag ook vaak in toen 'ie nog zo klein was.

9. Niet meer actief

Nou, probleem is al opgelost:
    Mijn moeder heeft toevallig vandaag een box gekocht! :D

Deel Deze Pagina