Alleen slapen

Discussie in 'De lounge' gestart door LuckyMommy, 26 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Hallo dames!

Ik was erg benieuwt wat julie er van vinden alleen te slapen?
    Ik heb er een schurft hekel aan en vind het verschrikkelijk.
    Als mijn vriend weg gaat na zijn werk en ik hoor hem ga ik altijd uit bed, en dat is om 4 uur in de morgen:$

Ook als hij nachtdienst heeft wacht ik altijd op hem, Ik voel me altijd heel erg ongemakkelijk als ik alleen slaap, dan word ik elke keer wakker, En ben dan ook echt bang als een klein meisje!
    Waarom??
    geen idee heb ik altijd al gehad, Een hekel hebben aan alleen zijn.

Dus een echt schijterd hieroo:)
    Hoe is dat bij julie?

2. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ik slaap niet eens echt als mn vent niet thuis is..!!

Dus ook ik vind het verschrikkelijk...!!!

3. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Ik kan na zo'n 8 jaar samenwonen nog steeds heel moeilijk in slaap vallen als mijn man naast me ligt. En als ik 's nachts wakker word is dat vrij problematisch omdat het me dan minstens een half uur kost voordat ik weer in slaap val. En dan gesnurk kan ik ook als kiespijn missen. Daarom hebben we ook een logeerbedje opstaan in de was/opslagkamer voor als ik echt niet meer kan slapen. Ik vind het erg fijn als hij thuis is zowel overdags als 's nachts maar mijn nachtrust wordt er niet beter van.

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Mijn man is door zijn werk alleen in de weekenden thuis, dus ik slaap 4 nachten alleen.
    En ik moet eerlijk zijn dat ik die nachten beter slaap, ben gewend het hele bed voor mezelf te hebben.
    Maar heb toch liever dat hij elke nacht naast me ligt hoor, veel gezelliger.

5. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik heb 11 jaar 'ge-lat' voordat ik ging samenwonen, dus ik ben het gewend om alleen te slapen. Ik vind het vaak nog heerlijk ook, moet ik bekennen :) Maar dat komt doordat mijn vriend nogal snurkt...
    Ik slaap nu bijna nooit meer alleen, omdat we nu een kleine hebben en dus bijna altijd allebei thuis zijn. In december ben ik wel twee weken alleen geweest met ons zoontje, en toen was het toch anders dan vroeger. Ik denk omdat ik nu de verantwoording had voor een kind, wat vroeger niet zo was. Ineens ging ik liggen denken aan mijn huis dat midden in de nacht af zou fikken, en hoe ik mijn kind dan naar buiten kreeg, etc.

Maar over het algemeen: geen probleem met alleen slapen!

6. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.788
    18.952
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik slaap het liefst lekker dicht tegen manlief aan, maar als het een keer niet zo is red ik me ook wel. 't Scheelt misschien dat ik meestal toch al als eerste naar bed ga dus dat ik gewend ben alleen in slaap te vallen.
    Ik mis hem wel heel erg als ik 's nachts naar de wc ben geweest... normaal warm ik me dan wel lekker op tegen mijn man. Maar als ik alleen ben blijf ik langer koud en dan duurt het ook langer voor ik weer in slaap val!

7. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland

Deel Deze Pagina