jeeeeej heerlijk die herfst!! ben snotverkouden! agh ja wie niet zwanger van nummer 2 en hoera ik nies en hoest me eigen een ongeluk! en toch he toch is de blaas niet meer wattie was pieste gister spontaan in me broek na een niesbui terwijl ik op me werk was!!! goddank heb ik nu altijd een schone reserve slip in me tas! en vanmorgen agh ja vanmorgen maar tena lady gekocht! ik moet eraan geloven! en ik accepteer t maar gewoon ik pies ik me broek
Ik heb het ook gehad, al heel vroeg in de zwangerschap. Bleek een bacterie te zijn. Antibiotica kuurtje en sinds drie weken nergens meer last van. soms was het een beetje, maar ook regelmatig dat ik alles kon verschonen.
Hier ook hoor! Kleine drukt erg op mijn blaas. Na de eerste zwangerschap heeft het nog lang aangehouden. Vervelend is dat he! Welkom bij de tena club
Ik vind het echt fantastisch dat je, in plaats van erover te klagen, er de humor van in kunt zien en er zo'n positief topic over opent!
All the tena lady's. All the tena lady's. Put your hands up! Wo-uhoh (muziekje erbij). Maar even alle gekkigheid opzij, lastig is het wel. Als t lang aanhoudt miss ff de vk bellen, ivm een bacteriële infectie die dit ook wel eens veroorzaakt. Wel +1 dat je er zo positief instaat!
Ja herkenbaar ik heb mezelf nog niet onder gepiest maar volgens mij gaat dat niet meer lang duren. De kleine trapt sinds een paar dagen recht in mijn blaas lijkt wel. Als ik een volle blaas heb hou ik dat dus echt niet op, t'is al een keer bijna mis gegaan, en hij wordt steeds sterker. De vraag is dus niet of het gebeurt maar wanneer
Beetje herkenbaar! :'D als ik sochtends wakker word en naar de wc ren is het kiezen, of overgeven of plassen :'P en soms als ik denk dat ik erger over moet geven dan plas ik door al die druk wel eens een drupje in mijn broek hahahah vooral omdat ik sochtends eigenlijk al zo erg moet plassen
Ownee. Ik moest vanmiddag niezen en pieste iets van me af. Ik moest meteen aan jullie en de verhalen denken. Haha
Mag ik ook bij de club?? Mijn dochters liggen helemaal in n deuk als ik moet niezen en dan met m'n benen over elkaar sta te knijpen. En 3x niezen lukt net, moesten het er meer zijn dan kan ik mezelf gaan verschonen! Tis toch wat he
Dan nam ik toch een emmer mee. Op de wc zitten en emmer voor je vasthouden. Klinkt raar maar werkt wel
Nee absoluut geen emmer! Haha ik ben echt vies van mijn eigen kots! Als ik er alleen al aan denk zit ik al bijna te kokhalzen Misschien kan ik dan in die emmer plassen hahaha!
Heb het net ook als tip gegeven. Als je elke dag even je bekkenbodemspieren traint, dan heb je dit iets meer in de hand. Het helpt echt. Ook met herstel na de bevalling. Elke dag even soort van 'hard je plas ophouden', vasthouden en weer loslaten. Helpt misschien niet alles tegen, maar je houdt veel meer controle.
Ja hoor ik doe ook mee! En het is echt geeeeeeen aanrader om te gaan zaklopen zonder eerst naar het toilet te gaan en geen tena te dragen . Dat was niet alleen mijn slip >.<. En net een week ziek geweest met een hoop genies en gehoest en steeds weer raak. Na de bevalling maar flink m'n bekkenbodem gaan trainen .
Haha, hier nog een tena lady. Als ik een nies voel aankomen dan span ik de boel al aan zodat ik me niet bezeik, maar soms ontsnapt er toch nog iets helaas. En ik nies me wat af op een dag....