Hoi, Een praktisch vraagje. Ik heb 2 soorten kinderzonnebrandcreme (nivea en weleda) en allebei geven ze vreselijke vlekken op de witte rompers en kleertjes. Ik krijg het er met normaal wassen (60 graden) en zuurstofbleekmiddel niet uit. Wie heeft er een tip? Je voorkomt het toch niet dat de randjes van de kleertjes eronder komen te zitten.
alleen 90 graden wassen heb ik nog niet geprobeerd, maar dat lijkt me een beetje erg warm voor de rompertjes, straks zijn de vlekken weg en kan ik ze direct voor de nieuwe baby bewaren......
Ossegal zeep heb ik ook geprobeerd maar werkte bij mij niet helaas.... Heb zelfs een speciaal potje gehaald met vlekverwijderaar voor van allerlei vetvlekken waaronder vlekken onstaan door zonnebrand maar dat werkte ook niet (ook zo'n flesje gehaald voor roestvlekken en die werkte wel ) Ik heb de vlekken gekregen door zwitsal zonnebrand :x Gelijk maar een vraag of er een moeder is die een oplossing weet voor belleblaasvlekken want die krijg ik er dus ook niet uit
Hoi, ik had inderdaad al het idee dat het niet aan het merk zonnebrandcreme lag, omdat ik het bij beide merken heb. Tsja, nu de oplossing nog!
Ja, vervelend hè, ik wist wel dat het vlekt, dus ik heb uitgekeken, maar je ziet toch wat van die gelige randjes op de boordjes, heel lelijk. En ik lees mee, want ik heb ook al vanalles geprobeerd, maar die vlekken blijven gewoon.
Vichy vlekt niet, tenminste heb het nog niet kunnen ontdekken . Wel onwijs duur (17 euro voor een pot).
Vision vlekte ook niet, dacht ik, tot vanmiddag. T-shirt staan nu te weken in de Vanish Oxi Action....ben benieuwd.....