Dag meiden, Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier op het forum was maar ik zit weer eens ergens mee. Mijn laatste 2 cyclussen waren 43 en 42 dagen, erg lang dus. Nu zit ik alweer op 43 dagen en ben nog steeds niet ongi. Natuurlijk hoop ik stiekum dat ik zwanger ben maar ik heb zelf een beetje het gevoel dat mijn cyclus nog langer gaat worden, of misschien sla ik mijn ongi helemaal over deze maand. Er gaat van alles door mijn hoofd. We hebben deze maand wel goed geklust,om de dag. Maar ik heb eigenlijk helemaal geen symptomen veder. Wel af en toe wat last van mijn maag en misselijk en veel hoofdpijn, maar dat is eigenlijk het enige. Geen last van mijn borsten ofzo. Wel heb ik steeds het gevoel ongi te worden.Vooral s'nachts heb ik dat gevoel. Maar goed het is weer afwachten geblazen maar ik hoop toch echt niet dat mijn cyclus nog langer word, dat zou ik echt vreselijk vinden! Liefs Farfan
Ik zit in precies hetzelfde schuitje. Voordat ik met de pil begon had ik altijd hele lange en onregelmatige cyclussen (tussen de 6 en 9 weken). Toen ik met de pil stopte ben ik daarom gelijk begonnen met teunisbloemolie. M'n vorige 2 cyclussen waren toen een stuk korter (zie hieronder). Ik zit nu op dag 40, en er is nog geen enkel teken van ongi te bekennen. Van een zwangerschap trouwens ook niet, dus ik ben ook bang dat ik m'n lange cyclussen weer terug krijg!
Hoi meiden. Nou ik heb na 2 dagen overtijd te zijn geweest een cb digi test gedaan maar die gaf aan: niet zwanger. Ik zit nu al op mijn 47ste dag! Mijn langste cyclus ooit! Ik heb nog niet weer een testje gedaan. Maar ik word hier zooo onzeker van! Zou ik deze maand misschien helemaal niet ongi worden? Krijg ik nog een langere cyclus? Of ben ik dan misschien toch zwanger? Maar ik heb helemaal geen klachten. Heel soms iets buikpijn. Maar geen last van mijn boobs, niet misselijk. Alleen heel veel hoofdpijn, maar dat lijkt me geen symptoom. Ik weet ook niet of ik nou de arts moet gaan bellen of niet? Ik vind dit allemaal wel erg lang duren? Wat raden jullie mij aan? Liefs Farfan