ik vind het heerlijk, lekker tijd voor mezelf, soms als mijn man op zakenreis gaat kijk ik er naar uit, ik kijk er ook naar uit als ie terug komt maar ik vind alleen zijn vaak heerlijk!
Ik heb er totaal geen moeite mee, geniet er zelfs van als ik een 's avonds een keertje alleen thuis ben. Ik heb 2 honden, dat scheelt denk ook wel.
Hmmm, ben zelden alleen thuis 's avonds, maar als het eens voorkomt dan ben ik niet echt bang ofzo, maar ik merk altijd wel dat ik heeeeel snel de gordijnen dichtdoe en alle deuren op slot Als ik dat heb gedaan is er niks aan de hand, hahaha! EDIT Weet je wat ik wel eng vind? Nog even naar beneden gaan als we al naar bed waren! Dan is het al helemaal donker beneden en loop ik altijd supersnel langs het enige raam waar we geen gordijn voor hebben. Toch stiekem een beetje bang dat er ineens iemand in de achtertuin zal staan
zou niet best zijn als ik bang was alleen sávonds want ik ben de helft van de maand ongeveer s'avonds of s'nachts alleen. Mijn man werkt ploegendiensten en is er dus vaak niet.
Ik vind alleen zijn ook niet erg alleen als ik 's nachts dan ook alleen ben moet ik niet naar Peter R. de Vries gaan kijken want dan doe ik geen oog dicht. Neem altijd wel mijn telefoon mee naar boven
ik ben twee nachten allen thuis met me kleine meisie omdat me mantje nachtdiensten heeft. vindt soms wel eng om eerlijk tezeggen. maar vindt niet erg om allen thuis tewezen ken ik soms savond mooi effen flimpie zien lekker bakie chips soms er bij.
Ik vind het eigenlijk ook heerlijk om alleen thuis te zijn. Nou voel ik me in dit huis en in deze buurt heel erg veilig. Bij mijn ouders was ik bijvoorbeeld altijd heel bang als ze op vakantie waren, en ik alleen thuis was.... Dat we een hond hebben, scheelt ook wel heel erg. Ik betrap mezelf er alleen regelmatig op, dat ik wel érg laks wordt met het dichtdoen van ramen en deuren.... (wat daarstraks weer goed uitkwam, toen ik even iets in de container ging gooien, en de voordeur achter me dichtviel, en kind en hond nog binnen waren: ik kon via de poort en de achterdeur zó naar binnen! oeps...)
Ik ben helemaal niet bang... ik ben minstens 4 avonden alleen met de kids. Ik vind het wel lekker die rust en stilte als de rest slaapt en mn man werkt. Kijken wat ik wil, achter de pc, boekje lezen nog een huishoudklusje... heerlijk! Ik ben ook helemaal niet van alles op slot. Tot ik naar bed ga kan je hier gewoon bij de achterdeur binnen lopen bij wijze van. Rolluiken laat ik ook pas na 10en zakken.
Ik ben regelmatig een avondje alleen, vind het niet eng hoor, maar ik woon in een tussenwoning en ik heb een hond. Alleen de deur doe ik niet open als de bel gaat en ik weet niet wie het is.
Hi Vica Ik heb niet alle reacties gelezen hoor, maar ik kan me je gevoel wel een beetje voorstellen. Ik ben eigenlijk nooit alleen thuis, manlief is er 's avonds altijd. Een paar jaar geleden werkte hij nog wel in diensten, en toen was hij soms pas om 23.00 uur thuis. Ik was dan niet echt bang, maar vond het vooral erg saai (gelukkig hadden we toen ook al 3 katten). Ik denk dat het er ook erg aan ligt in wat voor buurt je woont. Waar ik nu woon, voel ik me hartstikke veilig, maar in de buurt waar we een paar jaar geleden woonde zou ik eerder angstig zijn om alleen thuis te zijn. Misschien kan je vaker iemand uitnodigen als je alleen bent? Je zus of een vriendin misschien?
Hee Vica anders kom je gezellig hier Ik ben ook vaak alleen, s zomers kan me dat niet zoveel schelen, maar als het donker is , en zeker met dit weer, dan vind ik het best eng hoor! Sinds de kleine er is vind ik het opzich niet erg om eens alleen te zijn , je hebt nu overdag minder tijd voor je hobbies, maar ik heb het liefst gewoon dat hij thuis is! Niet alleen omdat ik bang ben alleen maar omdat ik zo van m hou en m elke dag al kwijt ben
ik ben in ieder geval twee avonden in de week alleen thuis, aangezien mijn man dan moet werken. eng vind ik het niet. ik draai dan wel de deur alvast op slot. op woensdagavond installeer ik me altijd uitgebreid op bed met wat te drinken en te knabbelen en dan kijk ik criminal minds. dan vind ik het nog wel eens vervelend dat hij er niet is, maar dat heeft meer te maken met het feit dat de ukken hier nog wel eens spoken en ik dan m'n criminal minds mis haha
ik heb er geen last van, ben ook een single mom dus elke avond alleen. nee vind het heerlijk, lekker tv kijken en laptoppen... en nee ik ben totaal niet bang.
Hier nog een schijtkipje. Mannetje weg, gaan alle deuren op slot en vaak ga ik of film kijken op de bank. Of boven in de slaapkamer op bed film liggen kijken.(slaapkamerdeur op slot en oudste kat(net een hond) mee) En mobiel gaat mee.