ik ben trouwens bijna geneigd om naar de buren te gaan met een enorme doos Merci.. sinds ze een heleboel konijnen in de tuin hebben wijt ik al het geluid daaraan en slaap ik een stuk rustiger
ik ken het wel en juist omdat ik zo bang wordt slaan zowat de stoppen bij mij door en wordt mijn angst omgezet in een soort van survival woede ofzo. ik kijk dan al rond wat ik zal pakken om diegene flink mee in elkaar te slaan. vooral als de kids thuis zijn en liggen te slapen dan denk ik gelijk van ow hell no ik zal gek zijn om me bang te laten maken! poosje geleden lagen we allemaal te slapen mn ex was toen nog niet mn ex. sochtends vroeg rond 06.00 ofzo hoorden we geluiden boven en voetstappen dus mn ex fluisterde toen superbang..hoor je dat er is iemand in ons huis. de kids lagen heerlijk te slapen en wij lagen verstijfd van angst in ons bed en hoorde de voetstappen. toen sloegen dus de stoppen bij mij door en sprong uit bed ..mn ex gelijk wat ga je doen gek! ik zo ja wat denk je! ik storm naar boven en zie wel wa er gebeurd maar er gaan sowieso klappen vallen. hij ook uit bed nog steeds zo schijterig als maar zijn kan. ik de trap oprennen hooor ik mn schoonmoeder...roepen! grrrr!!! trut! ze moest mn ex ophalen en hij had zich verslapen ze had staan bellen kloppen alles maar we hoorden niks. hahahaahha gelukkig riep ze optijd want ik had dr echt in elkaar gemept.
Haha dat is dn wel handig als je veranderd in een soort van beest Ik zit muisstil... Te zitten whaha Wel geluk dag je schoonma riep.. Anders was t wel een beetjw zielig voor der geweest hahaha
hahahah ja maar was ook ff in de war toen ik haar stem hoorde. dacht gelijk huh? hoor ik dat nou goed? wat komt ze doen!?!!!! wat is er gebeurd!!! ik moet ook eerst echt diep ademhalen hoor. en dan slaan de stoppen door en denk ik van de eerste klap wordt door mij gegeven en hopelijk komt ie hard genoeg aan dat die persoon gelijk knocked out is. (gaat mischien wat moeilijk als je net 1.63 bent en net 51 kilo weegt ) maar goed onderschat je krachten niet hahahahaha