Alleen thuis zijn

Discussie in 'De lounge' gestart door MissT, 3 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bo2008

bo2008 Niet meer actief

aan de ene kant vind ik het helemaal niet eng
    maar als manlief er wel is ben ik soms net zo bang dan wanneer die er niet is
    het komt omdat ik bang ben dat iemand de trap op komt ...me slaapkamerdeur staat ook altijd iets open en het badkamerlampje brand altijd zodat ik was kan zien ...
    we hebben de nodige spullen bij ons op de kamer maar goed
    mijn angst is voor me kind
    wat moet je doen in zon situatie
    heb al hele rampenplannen in em hoofd
    dat ik naar haar kamer ren en de deur op slot doe comode ervoor en gillen uit het raam?
    ik weet het niet en wil er niet aan denken ook
    maar het lijkt me zowiezo eng in deze tijd heb je zulke gekken
    we hebben ook savonds alles op slot via de achterdeur kunnen ze ook zo naar binnen gaan
    en als ik alleen ben of savonds word aangebeld mag ik niet opene doen van vriendlief
    loop eerst naar boven toe en vanuit het raam vraag ik wie er is
    ja mischien overdreven maar je hoort erg rare dingen tegenwoordig
    ook woon ik hier net een jaar en moet nog steeds erg wennen aan de geluiden
    de eerste 3 maanden hebben we geen oog dichtgedaan zowat omdat ik continu uit bed sprong om te kijken in de tuin of ik wat zag en me man wakker maakte elke keer daarvoor
    laten we hopen dat het ons allemaal nooit overkomt
    hier ook goede beveiliging maar geen hond...

2. trubbel

trubbel Actief lid

19 jan 2010
    419
    0
    0
    NULL
    Eindhoven (vlakbij)
    Ik doe s'avonds ook niet open. De mensen die mij kennen weten dat en sms-en of bellen altijd ff. De rest blijft maar lekker staan.
    Mijn man heeft ook avond en nachtdiensten, soms ben ik wel eens bang dan hoor ik ineens een raar geluid, niet echt bang dat mij wat gebeurd maar vooral mn zoontje.

3. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik ben gelukkig ook niet bang als ik alleen ben. Althans, in dit huis niet. Eerder woonden Lalleman en ik op een flat (3 hoog, zou je denken dat je je daar juist welveilig voelt) maar de energie was daar zoooo negatief. Als hij dan late dienst had, of nachtdienst... bwaaah, dan was ik één grote zenuwpees.

4. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Ik herken je verhaal goed TS.
    Ik heb hetzelfde als ik alleen ben. Ik vind het vreselijk om alleen naar bed te moeten. Met pasen is vriendlief een weekend weg en ik vind het helemaal niks.

Deel Deze Pagina