Heeft iemand alsjeblieft voor mij een advies? Ik wil heel graag weer gaan fitnessen. Mijn dochter is week om week bij mij. Nu ben ik zo snugger dat ik de ene week wel kan regelen omdat ik dan mijn dochter niet heb. Maar hoe doen jullie dat als alleenstaande moeder en sporten? Ik werk vaak van 8:30 - 17:00. Dan ga ik mijn dochter halen bij de oma's/kdv. Koken en kleine naar bed. Mijn nieuwe vriend ligt nog niet met mijn dochter. Dat houdt in dat ze niets van hem wil weten en niet naar hem luistert. Alles is mama. En voordat mijn dochter naar bed gaat is het vaak 19:15-19:45. Om daarna nog te gaan sporten zie ik niet zitten. Daarbij als mijn dochter huilt, kan hij dus niet naar haar toe omdat ze dan nog harder gaat huilen. De sportschool is 10 minuten met de auto en 20 minuten met de fiets. Maar ik weet het gewoon niet meer..
Om 20u gaan sporten is toch zo gek niet? De meeste mensen die werken en sporten, doen het zo denk ik. Of nog later. Anders zit er niet veel op dan thuis iets zoeken, een hometrainer of zo.
Je hebt van die dvds met workouts.. die ben ik gaan doen lekker in de huiskamer en heb een hometrainer Kost ook wat maar een abo bij de sportschool uiteindelijk ook.
Ik ga het denk ik dan bij om de week houden. Ben wel bezig met een nieuwe baan, dus ik hoop dat ik dan iets gunstigere werktijden heb.
Ik ben niet alleenstaand...maar om de maand ben ik een maand alleen met de kinderen ( beetje hetzelfde dus) Ik heb thuis een kamer ingericht als gym en doe dus thuis al mijn sporten. Zowel cardio als kracht. Nu kan ik het doen als ze naar school zijn...maar toen ze kleiner waren deed ik dat als ze op bed lagen. Hoef je de deur niet uit. Misschien kun je het dus combineren...de ene week thuis en de andere week in de sportschool.
Nee niet zonder kinderen hoor... nee dat zou ik niet kunnen. Gelukkig niet. Nee ik ben een maand dan alleen met de kinderen...waardoor ik dus eigenlijk een alleenstaande ben voor een maand...
Ik sport gewoon thuis met de kleine als gewicht. Ze giert het uit wanneer ik squat en ook de deadlifts zijn favoriet. Cardio doe ik met een springtouw of lange wandelingen in de draagzak of kinderwagen
Toen we nog geen kinderen hadden ging ik altijd om 20:00 sporten. Rond 17:30 thuis, koken, eten, even laten zakken en dan sporten. En 8:30 tot 17:00 zijn toch normale werktijden? Maar als je niet weg wil zou ik thuis gaan sporten. Kan dan wel pas ook na 20:00. Of inderdaad een week niet en een week wel.