Smoby Berchet Quinny poppenwagen

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door debozoe, 12 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    Ik zit er over te denken om deze poppenwagen aan mijn dochtertje te geven voor haar derde verjaardag..
    Ziet er leuk uit, zeker dat je 'm ook om kan bouwen net als bij een echte wagen.
    Aangezien wij bezig zijn voor een tweede kindje en ze nu al een echte poppenmoeder is denk ik dat ze het wel leuk gaat vinden als ze mama zo echt na kan doen..

Iemand ervaringen met deze poppenwagen, is het een beetje stevig degelijk, enz??

Smoby Berchet Quinny poppenwagen :: Babyzaak-online: Babywinkel verzendt gratis 5000 artikelen

2. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.081
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Wij hebben onze dochter een poppenwagen gegeven voor haar 2e verjaardag. We zijn eerst proef gaan rijden in de speelgoedwinkel. Zo zagen we welk soort het beste bij haar paste, zo'n wagentje dat jij wilde bijvoorbeeld reed niet zo soepel, kon ze niet zo goed mee overweg. Ook de hoogte , 3 of 4 wielen, kleur ( zag precies wat ze mooi vond ) verschilt enorm.

We hebben 't nu ook al gedaan met een fiets .. zomaar rondsnuffelen onder het mom.. even proberen.... ;)

3. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    goeie tip! Gaan we zeker even proberen!

4. Arja

Arja Bekend lid

2 nov 2008
    951