Ik zit er over te denken om deze poppenwagen aan mijn dochtertje te geven voor haar derde verjaardag.. Ziet er leuk uit, zeker dat je 'm ook om kan bouwen net als bij een echte wagen. Aangezien wij bezig zijn voor een tweede kindje en ze nu al een echte poppenmoeder is denk ik dat ze het wel leuk gaat vinden als ze mama zo echt na kan doen.. Iemand ervaringen met deze poppenwagen, is het een beetje stevig degelijk, enz?? Smoby Berchet Quinny poppenwagen :: Babyzaak-online: Babywinkel verzendt gratis 5000 artikelen
Wij hebben onze dochter een poppenwagen gegeven voor haar 2e verjaardag. We zijn eerst proef gaan rijden in de speelgoedwinkel. Zo zagen we welk soort het beste bij haar paste, zo'n wagentje dat jij wilde bijvoorbeeld reed niet zo soepel, kon ze niet zo goed mee overweg. Ook de hoogte , 3 of 4 wielen, kleur ( zag precies wat ze mooi vond ) verschilt enorm. We hebben 't nu ook al gedaan met een fiets .. zomaar rondsnuffelen onder het mom.. even proberen....
Ik vond het vooral belangrijk dat ie naast degelijk en leuk ook lang mee zou kunnen. Als je dochter krom achter de wagen loopt is ook niet handig . Deze heeft een verstelbare duwhoogte tot 83 cm. Combi Poppenwagen Emotion 2 in 1 met Reiswieg Funny Pink 63824