Tycho "loopt" al trap sinds dat hij 17maanden is. Maar hij mag van mij niet alleen, niet omhoog en ook niet naar beneden. hij is nogal wild en onstuimig af en toe Overigens weet hij wel dat hij aan de brede kant moet lopen en altijd zn handje aan de leunig moet houden ( in geval van naar beneden dan omhoog kan hij dat nog niet) Geen idee hoe lang het nog gaat duren voordat hij alleen mag maar zi eht zo snel nog niet gebeuren
Mijn dochter loopt al een hele tijd de trap op en af, maar alleen als ik ervoor of erachter loop. Pas sinds een maandje of 3 (vlak voor haar 3e verjaardag) mag ze alleen naar beneden en boven. Maarja, ik ben een zeikerd
sem loopt vanaf 2 jaar en 4 maanden alleen de trap op en af als ie iets wil halen van zijn kamer of als ie al wat eerder naar boven gaat omdat ik nog wat moet pakken oid dit gaat eigenlijk altijd heel goed
Min dochter kon voor haar eerste verjaardag de trap al op en af kruipen, nog voor ze kon stappen. Nu is ze 3 sinds vorige maand, en sinds enkele weken mag ze alleen naar boven en beneden om iets te gaan halen. Ze is heel voorzichtig op de trap.
Ik ben bang dat ik het nooit aandurf. Mijn dochter is bijna 2 en half, naar boven mag mits er iemand achter loopt. Naar benden tillen wij d'r nog. Heb op jonge leeftijd een vriendin verloren die van de trap viel waar ik achter liep, dit heeft zo'n impact dat het voor mij echt een trauma is. Ben zo gefocust dat het traphekje altijd dicht zit en de deur beneden voor de trap ook dicht (deurklink gaat omhoog)