Misschien een stomme vraag hoor, maar is dit echt heel goedkoop? Ik heb me eerlijk gezegd nog niet heel erg verdiept in alle prijzen van de luiers etc. Heb net voor mn bevalling een aantal pakken ingeslagen tijdens een aanbieding en die beginnen nu ver op te raken...
Staat erbij, 20 cent per luier wat ik niet erg goedkoop vind persoonlijk. Ik heb nog een bol.com bon van 20,- en twijfel ik dat hiervoor zal gebruiken, is eigenlijk een cadeaubon voor mijn verjaardag maar scheelt enorm op de luiers..
20 cent is standaard prijs aanbieding. eigenlijk is gewoon prijs per pamper 0.20 cent. Normale prijs is duurder maar dat maken zij juist duurder zodat aanbieding lijkt al aanbieding hifi er zijn dan ook trucs bijvoorbeeld Etos deed 5 euro korting geld ook op andere acties: je zou denken doen ze actie 3 x voor 29.95 euro nee hihi ze doen 2x 29,50 euro + 5 euro dus kom je alsong maximaal op 33% kassen korting goedkoper is allen met aanbieding + LLL bonnen +/of kortingsbonnen wehkmap.. of bij amazon ook goedpoer