ik zit met een vraagje, mijn zoontje heeft al 3 keer diaree gehad en ik dacht laat ik hem zijn temp ff meten.....hij hadmaat 35.8 en normaal rond de 37.0. is deze temp erg laag? of valt het wel mee
Klopt dat wel? Het is best wel een lage temperatuur. Ik zou het voor de nacht nog een keertje opmeten. En als het nog steeds zo laag is zal ik toch even de HAP bellen. Sterkte met je zoontje.
dank je wel voor de reactie. opzicht is dylan redelijk actief hij huilt alleen iets meer. ik meet achter 1uur zijn temp nog eens als deze laag blijft ga ik het ff heel erg goed in de gaten houden
Britt had een paar weken terug ook een lage temperatuur, 35,9/36.0 ze had de 6e ziekte.. Ik heb het bij de huisarts gecheckt, maar kon geen kwaad. Ik heb wel een andere termometer gebruikt voor de zekerheid om te kijken of de gene die ik voor me meissie gebruim niet stuk was maar beide meters gaven het zelfde
alles onder de 36.7 praten ze over onderkoeling...Ik zou toch even de hap bellen als ik jouw...Baad het niet schaadt het niet..Ik vindt persoonlijk 35.8 wel errug laag aan temp
@Claudia23: Een lichaamstemperatuur onder de 35 graden noemen ze "pas" onderkoeling. Maar als hij diarree heeft en een lage temp blijft houden zou ik toch even bellen.
Lotte heeft als ze 's ochtends wakker wordt meestal een temp van 35.8 9moest de laatste tijd vaak meten omdat ze zeik was). Maar ik moets me hierover geen zorgen maken. Normaal gesproken komt ze niet hoger dan 36.3-36.8. Zoe wel de HA post bellen, zeker omdat je zoontje diarree heeft. Hoop dat het allemaal meevalt!
meiden de temp is weer goed bij getrokken hij heeft weer gewoon 37.1 maar ik blijf het wel ff in de gaten houden
Boaz laatst ook gehad, eerst had hij koorts en later opeens 35.8. Volgende dag was hij beter. Succes met je kleine!