Ik heb een half uur geleden een zwangerschapstest gedaan van etos eigenmerk. Nu kwam er alleen een verticale streep in t ovale vakje. Weet iemand wat dit betekent? Groetjes,
4 hoek is de test ( waar het zwanger streepje moet verschijnen) en die andere waar de streep duidelijk is is de controle streep
Uurm in de gebruiksaanwijzing staat precies welke uitslag dit resultaat is: negatief. Misschien eerst ff gebruiksaanwijzing kezen voordat je een test doet. dan weet je hoe je het resultaat moet intepreteren
Die streep is de controlestreep en komt er áltijd Het andere vakje is bedoeld voor de teststreep en daar komt alleen een streep te staan als je zwanger bent
Hallo, ik heb net 2 ovulatietesten gedaan, want ik twijfelde.. Ik zie de controle streep niet... Wat denken jullie? ik wil foto's toevoegen...maar hoe doe je dat?
Ik heb deze al een tijdje en had bij de vorige keer de bijsluiter weggegooid vandaar. Anders had ik het niet gevraagd
Ovu test indd.... maar ik heb het precies zo gedaan zoals op de bijsluiter stond. Zelfs met een timer erbij...
die ovutest heeft wél een controlelijn hoor...er hoort nog een lijntje te komen, aan de kant van de max streep...dat is dan de teststreep. Nu zie je alleen de controlestreep, en is ie negatief.