Hallo allemaal , Zondagochtend 11 uur deed ik een negatieve ovulatie test . Gister ( maandag ) ochtend een positieve om 12 uur . Kreeg om 2 uur ovulatiepijn dus ik denk dag me eitje sprong . Heb toen om 20:30 gevreeën met me mannetje . Nu meet ik vanochtend mijn temp , is die 36,3 . Terwijl hij altijd tussen de 36,1 en 36,5 is dus hij is niet hoog ! Dus als mijn eitje gister is gesprongen had ik dan vandaag een hoge temp moeten hebben ? Alvast bedankt voor de reactie's
Direct na de eisprong gaat je temperatuur omhoog.Het probleem is als je eitje bijvoorbeeld om 14.00 is gesprongen, je temp direct daarna hoog is, en je dat de volgende morgen niet meer kan controleren
Oké vandaar , het kan dus dat hij gister wel hoog was na me eisprong maar vanochtend weer gewoon lager ? Bedankt , fijn om te weten ik controleer voortaan gelijk na me ei me temp
In principe moe je gewoon elke ohtend opp hetzelfde tijdstip temperaturen het heeft geen zin om hetoverdag te doen. Dus als de dag erna je temp duidelijk hoger is en dat blijft zo dan heb je je ei ghad. Xxx joyce