Ik heb een leuke site gevonden die ik even met jullie wilde delen. Op deze site staan oa zwangerschapstesten voor NOD bijv vanaf 9 DPO Pregnancy Test Results for 9 Days Past Ovulation | Countdown to Pregnancy bij elke dag staat ook bijvoorbeeld hoeveel % negatief testte en hoeveel % positief. bijv 9 DPO test 52,6% negatief,en bijv 24% krijgt een heeeeel licht 2e streepje helemaal onderaan de pagina zie je bijv ook staan: pregnancy test images for 9 DPO en zie je dus allemaal foto's van testen van 9 DPO, en zo kan je dat bijv ook bekijken dan 10 DPO of 11 DPO, enz
weet je wat ook grappig is? ik zie daar een test voorbij komen die echt ídentiek is aan de kruidvat 2 voor 5 Pregnancy Test Gallery - Wondfo (Cassette) | Countdown to Pregnancy en het is een ''wondfo'' test
Het idee van die site is leuk. Alleen zou ik die site maar 'met een korreltje zout nemen'. Er zouden daar nl mensen zijn die vanaf 1 dpo al positief testen
ja, idd dit staat er ook oa bij NOTE: Positive pregnancy test results are so highly uncommon for any day prior to 6 days past ovulation that they really should not be considered in this data - Any positive test result this early is usually due to a miscalculation of when ovulation occured and thus does not accurately represent the true day past ovulation. Most home pregnancy tests measure the amount of hCG (human chorionic gonadotropin) in the urine, it is only once the fertilized egg implants (around 6-12 days after ovulation), that the developing placenta begins producing hCG. het eitje nestelt zich pas na 6 DPO in meestal, en vanaf 6 DPO maak je pas HCG aan daarom kan je niet eerder positief testen, en veel rekenen idd verkeerd en denken bijvoorbeeld 6 DPO te zijn ipv dat ze eigelijk bijvoorbeeld 14 DPO zijn