We zijn gisteravond laat aangekomen in ferrera beach Cala D'or op mallorca. Zijn er mensen die tips hebben over de omgeving, wat is leuk om te doen met een 1 jarige, lekkere restaurants enz, alle tips zijn welkom. We hebben een auto ter beschikking. Kleine slaapt nu nog, als ze wakker is kunnen we op verkenning gaan.
In stadje ligt restaurant diffrent 5 jr terug konden we daar vele vleesgerechten van afrikaanse dieren zoals kangaroe, struisvoger etc eten. Was echt fenomenaal! Wij zaten in de buurt van tropical garden en daar kon je bij nuttigen van drankje aan bar ook zwemmen. Daar in de buurt lagen ook fijne restaurants. Ik geloof dat jullie,op best afstandje zitten van eigenlijke centrum van cala,dor. Maar de baaitjes in centrum zijn mooie strandjes. En vanuit daar 15 min lopen naar de haven ook vele lekkere visrestaurants
restaurants geen idee wij zaten all inclusive wij zijn naar het grote aquarium geweest maar vond het in verhouding met de prijs veel te duur maar mijn beide kids hebben genoten wel een stukje rijden het strand bij playa de muro is ideaal voor de kleintjes ongeveer een uurtje rijden met de auto vanaf cala d'or
Wij zitten nu te wachten op ons vliegtuig. Komen zo aan.. ik wil heel graag naar dat grote park daar Santi.... weet niet precies de naam. Verder gaan wij altijd lekker slenteren door d haven bootjes kijken en daarna lekker naar het strandje. Geniet! Is het lekker weer?
Heb je een auto? Op Mallorca vond ik de botanische tuin echt heel mooi om te bezoeken, die ligt in Ses Salines in het zuid-oosten, niet zo heel ver van Cala d'or. Ook het stadje Puerto de Pollenca, vlakbij het schiereiland van Cap Formentor is een aanrader. Net als Port de Soller. En bij Sa Calobra heb je een soort kustwandelweg die door tunnels gaat en uitkomt in een kloof. Ook erg leuk. Dit is allemaal aan de westkust.