wat raar dat jullie nooit hebben hoeven proeven! hier 3 x, tussen schotland-nederland, 2x klm, 1 x ryan air,, en 3 x moeten proeven!
@Miffy11: wat raar inderdaad! Ook toen wij in februari vlogen (KLM) niets hoeven proeven. Maar volgens mij hangt het niet af van de vliegmaatschappij maar van het land waar je heen of vandaan vliegt. Schotland lijkt er dus strengere regels op na te houden! @Allemaal: nogmaals dank, ik denk dat ik het "gewoon" ga doen! Eens moet de eerste keer zijn want ik kan toch niet telkens op mijn man wachten als ik zin heb om naar Nederland te gaan
dat zou idd wel kunnen, ik vloog naar glasgow, dat vliegveld waar paar jaar geleden die auto naar binnen is gereden, dus lijkt me idd wel logisch dat die wat strengere maatregelen hebben..
Wij hebben met ons zoontje 2x een reis van bij elkaar 10 uur gemaakt (1x overstappen). Bij de eerste keer was hij 9 maanden. 1 krijsbui gehad en de rest lekker geslapen. De vorige keer was twee weken geleden, bij 20 maanden en we hadden 2/3 grote driftbuien aan boord. Gelukkig waren er andere kleine kinderen aan boord die ook huilden. En we moeten trouwens nog terug ook, over 2 weken (schrijf dit vanaf mijn vakantieadres). Wij hadden een trolleytasje gekocht bij Scapino en daar voor elk uur een nieuw cadeautje in gedaan. Elk uur kreeg hij dus wat nieuws dus hij was aardig zoet. Verder doen wij online inchecken, scheelt wachten en wij kiezen altijd de stoelen bij de wc's. Maar wij vliegen wel met grote intercontinentale kisten, weet niet hoe het bij kleine vliegtuigen is. Daar is namelijk ook nog ruimte om van dekens een bedje op de grond te maken. Veel succes en veel plezier!
Ik heb het gedaan! Ticket omgezet. En er is geen weg terug want alle vluchten zitten bomvol. Ik heb nu al nachtmerries en pieker me 's nachts suf maar ik ga het doen! Ik laat jullie weten hoe het was