Hallo Wie heeft ervaring met de zwangerschapstesten van babyboom. Dan de dipstick en de cassetes. Wanneer test je positief? En heb je misschien een foto van een vage test? Heb ze gekregen van mijn vriendin dit heeft ze niet meer nodig. Lees nu overal niet zulke positieve verhalen over deze test. En dat ze veel HCG nodig hebben is dit juist?
geen ervaring met die testen, maar vond deze vraag wel een beetje grappig eigenlijk..denk dat ik daar wel antwoord op weet...
Wanneer test je positief met de testen van Babyboom. Zit namelijk nogal verschil in wanneer iemand positief test. Dat bedoelde ik ermee. Staat er een beetje raar misschien.
ik zeg niet dat het raar is.. maar vond de vraag wel grappig ''klinken'' jammer dat je een klein grapje niet kan waarderen..
Vind het ook best grappig darkangel.......voel je niet zo aangevallen Ilja 27. Het is toch niet lullig bedoeld ofzo?
Wie zegt dat ik het niet waardeer. Kan er wel om lachen hoor. Maar goed helaas heb ik nog geen antwoord op mijn vraag. Ik heb al een positieve test gehad van zwanger en kids. Alleen met deze testen van babyboom komt er zo'n vaag streepje dat je hem haast niet ziet. Dat ik denk zit het er nu wel of niet. Met de camera niet eens vast te leggen. Komt dit door de test. Of kan ik ervan uit gaan dat ik ongesteld ga worden?
dat je t niet kon waarderen haalde ik uit je antwoord die aangepast is.. maar goed... ik zou zeggen haal een kruidvat 2v5 of een clear bleu digi...
Ik vind niet dat je raar reageerd! Maar ik heb geen idee meid, heb hem zelf ook dus ben ook benieuwd! al moet ik zeggen dat ik met kruidvat 2v5 nog positief teste en met babyboom niet, dit deed ik om te kijken na mijn mk of het al uit mijn lichaam was..maar babyboomshop gaf negatief aan en kruidvat positief! Vind de ovutesten ook niet goed! heb nog 5 zwangerschaptesten liggen van babyboom
Ik heb 4 dagen voor NOD heeel licht positief getest met de babyboom dipstick..maar de kv2v5 zijn heel veel duidelijker
hoi, ik heb met hun ook licht positief getest, was ook voor nod. heb uiteindelijk 2 dgn voor nod met cb dig duidelijk zwanger getest! hoop voor je dat t idd raak is!!!
Hebben jullie een foto van die testen vaag voor NOD? Of is het net als bij mij wel een streepje, maar te vaag voor een foto? Net nog even gezien staat toch echt een vaag streepje. Nu wel iets duidelijker nu hij is opgedroogd. Dit is de dipstick. Vind het nu wel heel erg spannend allemaal. Toch maar even naar kruidvat morgen. Kan me bijna niet voorstellen dat ik zwanger ben. Ene moment heb ik het gevoel dat ik ongi wordt. Last van de rug en buik zeurend gevoel. Heb wel zere borsten. Ben misselijk. En moet vaak plassen. En heb huilbuien. Dit komt vast door de utrogestan. Pfffff je lichaam kan zo raar reageren op hormonen. Dat je gewoon niet meer weet wat je voelt. Afwachten lief dat jullie meeleven. Duim ook voor iedereen hier. En hoop dat we allemaal snel een positieve test in handen mogen hebben. Fijne avond nog En bedankt voor de reakties
Gestest met kruidvat 2 voor 5. Alleen een test met 3 strepen. Even dik 1 controle streep mega rose. Dan net iets van de controle streep een dikke vage rose. En dan nog iets verder een nog vagere rose. Dus ik snap er niks van. Heb even een foto bijgevoegd krijg het erg moeilijk op de foto. Zal nog proberen betere foto's te maken. Echt een hele rare test. Zijn echt 3 rose strepen even dik als de controle streep. Steeds wat ruimte er tussen. Alleen vager dan de controle streep. Wie heeft dit ook gehad? En wat nu?
De eerste streep die je bedoeld zie ikw el, maar dat is kleurstof van het doorlopen. De andere streep zie ik niet staan, maar ik ben slecht in tuurstreepjes. Ben beneiwud wat andere zeggen, maar ik zeg helaas negatief. Op hoeveel dagen van je cylus zit je nu?
Ik zie wel de roze ´uitloop´ direct naast de controle streep maar ik zie niks waar de teststreep hoort te komen. Deze test vind ik dus negatief. Ik zou morgen nog eens testen, succes!
Krijg het er gewoon niet op. Staan echt 3 streepjes even breed. En op verschillende plaatsen. Nog 2 foto's is erg moeilijk te zien. In het echt duidelijker. Denk helaas ook negatief. Doe over enkele dagen nog een test. Zonde om nu nog 1 te doen. Raar dat je 3 strepen krijgt.
Ik denk dat je even wat druppels water erin moet doen, daar waar je de urine indruppelt. De roze waas trekt dan weg, en vooralsnog.. ik zie echt alleen maar een uitloop, en dat de test dus niet goed is doorgelopen..
En ik las dat je ook al een positieve test had gehad van zwanger&kids? Was deze licht positief? Heb je daar misschien ook een foto van? Meestal hoor je namelijk dat de kruidvat testen wat gevoeliger zijn als die van zwanger&kids..hoeft voor jou niet zo te gelden, maar ik hoor laatste tijd zoveel negatieve dingen over de testen van zwanger&kids.. dus was ik nieuwsgierig naar een fotootje
ik zie wel een heeeeel vaag 2e roze streep.. dus niet die van de uitloop.. haha moest wel even lachen om dat paaseitje... misschien morgenvroeg met ochtendurine testen!
Ik teste 1 dag voor nod licht posi met midstream van babyboomshop heel vaag streepje vond ik maar wel.te zien. Deed direct daarna een cb met indicator met mn tweede plas en die was meteen zwanger 1-2 Heb wel fotos maar moet je ff in mn berichten zoeken want ik zit op mn tel. Lichte test was 28-2 staat wel in het cdntrale testen topic.