Alleen voor de vroegtesters onder ons (foei!) - zwangerschapstesten en pregnyl

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door botervliegje, 9 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Ja, ik gun het je ook zooooooooooooo Marieke!!!!

2. denk dat t niet goed zit.. begin nu toch wel behoorlijke krampen te krijgen en veeg steeds meer bruin/rood af.. :( dacht ik dat het na 2 jaar na mn eerste miskraam eindelijk weer gelukt was.. waren de testen nog nooit zo duidelijk geweest in die tijd als nu.. en dan gaat t weer mis .. zo snel al.. naja liever nu natuurlijk dan zoals toen met 11 weken.. maar toch :(

3. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Lym
    welkom!

@One
    Foei foei meis... nog een test gedaan!! :p:D
    Zaterdag dan weer testen (mijn mening) whaha lekker makkelijk van mij.

@Marieke
    NEEEEEEEEEE meissie geen ROOD :$:( Ik duim toch nog ff voor je.

@Pindakoek
    Meid ik wil toch ff reageren op jou berichtje over wanneer je ovu testjes moet doen en wanneer klussen en wanneer de iui.
    ALs get goed is dan heb je een (of nou ja je partner) onthouding zodat de kwaliteit van het zaad beter is.. vind best vaag dat jullie achter elkaar moeten....

4. haloogman

haloogman Lid

18 okt 2011
    50
    0
    0
    NULL
    Almelo
    pfff marieke, schrik er van... wat vervelend!!! dacht echt dat het goed ging komen na de berichten en foto's... altijd zo erg, dan ga je toch al heel erg hopen en je lichaam laat je van alles voelen en dan uiteindelijk wordt je toch ongesteld.. :(

5. mja t zet nog niet echt door maar heb wel krampen..
    normaal zou ik t ongesteld worden noemen.. maar dit keer niet.. anders was ik al ongesteld geweest en had ik niet zulke positieve testen.. oke in mn achterhoofd hield ik er een klein beetje rekening mee omdat de test wat lichter was als gister.. maar toch.. ik houd altijd stille hoop.. krampen zin nu weer wat gezakt.. hopen dat t hierbij blijft.. maar krampen en bruin/rood zegt mij al teveel

6. botervliegje

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Meis, dikke knuffel!!!! Ik hoop heel erg dat het voor jou goed afloopt!

7. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Marieke: NEEE!! ooohh hoop zo voor je dat het bruin van een innesteling ofzo is :(
    @Sjorsjette: nou we moeten seks hebben als de ovulatietest in de ochtend + is..maar voel mn ei wel heel erg dus denk echt wel dat ie vannacht of morgen springt. Straks toch nog even klussen want wil deze ronde niet zomaar voorbij laten gaan!

8. haloogman

haloogman Lid

18 okt 2011
    50
    0
    0
    NULL
    Almelo
    ja marieke, klopt ook dat het inderdaad heel raar is. en ook al was ie vandaag wat lichter, het is toch echt een streep. kan het geen innestelingsbloeding zijn? ik duim voor je meid

9. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Marieke, en hoe is het nu meid ?
    xxx knuffel

10. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Too late voor IUI ik ovuleer binnen 24 uur

11. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Marieke: hoe gaat het nu meis??

12. lym

lym Actief lid

8 okt 2010
    445
    0
    0
    NULL
    zuidholland
    nou dan zou ik er maar een gezellig weekend van maken, :D

13. botervliegje

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Pindakoek: Kunnen ze vandaag geen inseminatie doen anders? Én zelf aan de slag? Dat verhoogt wel je kansen toch? Misschien blijven de kikkervisjes best geduldig wachten tot morgen. Stom trouwens dat ze in het weekend geen inseminaties doen :x (ik heb het ook een paar keer gehad met mijn streekziekenhuis hier, of vol, of op zondag, bah!)

14. goeiemorgen, net klaar met werken..
    hier met vlagen nog krampen.. maar niet zo als ik normaal heb. en veeg nu alleen slijm en bruinig af.. ik snap er dus niks meer van. net wel getest, verschijnt wel weer een streepje op.. die van gister is net zo opgedroogd als eergister.. nu is die wel iets lichter maar hij is dan ook nog lang niet zo droog als die andere. dus ga zo eerst de gyn maar eens bellen

15. haloogman

haloogman Lid

18 okt 2011
    50
    0
    0
    NULL
    Almelo
    een raar verhaal hoor.. hopen dat de gyn je wat meer duidelijkheid kan geven. toch raar dat die test positief blijft en dat het niet echt door zet.. is toch een goed teken?!

succes en ik ben benieuwd wat de gyn zei

16. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Ja is echt balen dat ze niet in het weekend insemineren...vannacht geklust dus vanavond of morgenochtend maar weer aan de klus en hopen op een zwangerschap..heb echt het gevoel dat het een verloren ronde is maarja...:(

17. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Pindakoek
    Pfff idd vervelend zeg dat ze geen iui in het weekend doen. Hier gaat het echt 24/7 door.

Maar goed je test is positief dus aan de klus jij :p;)

Ik snap dat jullie sex moeten hebben als je ovu test positief is... maar bedoel... als je bijv wel iui hebt dan mag je niet 3 dagen achterelkaar voorafgaand aan de iui sex hebben. Te minste.. bij veel meiden en bij ons is dat zo. Dit heeft te maken met de zaadkwaliteit.
    Te lange onthouding is ook niet goed hoor. Maar goped. Voor nu is dat ff niet belangrijk bij jullie. Toi toi toi

@Marieke
    Meid ik ben benieuwd wat de gyn gaat zeggen. Misschien mag je langs voor bloedprikken? Kunnen ze echt ff naar de waardes kijken.
    Pffff wat lastig zeg, sterkte knufffffff

@One
    Hoe gaat tie bij jou??????????

xxx

18. hier de gyn gebeld. bloedtest had nu geen zin, als er een streep op mn testen verschijnt is het zwanger. krampen en afvegen van slijm/bruin bloed hoort erbij zegt ze. mocht het rood worden moet ik terug komen. bloedprikken had voor nu weinig zin. kan dus beide kanten op gaan.
    momenteel nemen de krampen af en veeg ik steeds minder af.. hopen dat het straks helemaal weg is en weg blijft en als ik morgen nieuwe testen heb gekocht dat ze dan weer donkerder worden...

19. botervliegje

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Tjee, blijft spannend meid. Ik hoop zó voor je dat je niet hetzelfde hebt als ik!

20. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Sjors, uhmm ja ik weet t niet, beetje bruinverlies......

Deel Deze Pagina