Alleen voor de vroegtesters onder ons (foei!) - zwangerschapstesten en pregnyl

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door botervliegje, 9 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Ik duim voor jullie Marieke en Onewish!!

2. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    thanks!
    x

3. haloogman

haloogman Lid

18 okt 2011
    50
    0
    0
    NULL
    Almelo
    Ik ook!!!

4. spannend one! dank jullie dames!
    hier t testrijtje van de afgelopen dagen. de bovenste is t donkerste.. maar de onderste is in t echt net iets donkerder dan de middelste. komt op de foto niet zo heel goed over moet ik zeggen.. krampjes zijn veel minder geworden.. hele middag geslapen. af en toe nog bruin soms wat roze met afvegen en veel slijm...

5. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    :(:$
    Oneeeeeeee jij ook bruin...

Meiden ik duimmmmmmm voor jullie!!!

Marieke fijn dat het al wat aan het afnemen is!

Hier gaat het goed, hoop dat ik kan slapen, vind zoooo spannend.
    Ben toch bang dat het niet raak is hoor.

xxx

6. thx meid.. enne niet ongi worden hoor!!! mag niet ;)

7. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Breekt even in, meiden ik had ook rood en bruin verlies en zelfs zo dat ik dacht ongi te zijn, mijn testen waren lichter dan wat ik hier zag.....dus wil niks zeggen. Hoop dat het hierbij blijft voor jullie....breekt uit.

8. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    goedemorgen meiden,

@One hoe ist bij jou nu???

@Marieke en bij jou????

@ALL
    Ik heb hier zojuist een test gedaan.... NEGATIEF! :(

Ben er ff beetje stil van!

xxx

9. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ongi!

10. aaaah balen dames!
    hier net ook een veeg wat rood/bruin.. ik ga zo nog wel even een test kopen.. aangezien mn test van gisteren donkerder was dan die van eergister..
    ben benieuwd..

11. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Oh Sjorsjette wat klote :x Knuffel!

Marieke: Nou, vandaag zou je test wel uitsluitsel moeten geven... Ik hoop zo dat 'ie donkerder is!

12. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Marieke , doe anders een digi..? weet je het direct cker!

13. nee die digi durf ik niet meer.. vandaag hoeft geen uitsluitsel te wezen.. de gyn zei ook dat sommige mensen pas met 5 a 6 weken een knaltest hebben.. en aangezien hij gister toch wat donkerder was dan eergister stemt me dat wel moed.. maar ja met die veeg bloed is t weer wanhoop haha en zo word je lekker heen en weer geslingert...

14. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ik denk dat ie digi wel op zwanger springt nu namelijk omdat je test ietsie donkerder is...

ik had toen ik een posi digi had, een heeeeeeeeel licht streepje op kv bijna niet te zien, en toch gaf die aan zwanger 1-2

ik duim voor je hoop dat je snel duiidelijk heid hebt!
    knuff xx

15. nou denk, weet haast wel zeker dat t weer over is.. testjes gehaald, ging plassen en plaste bijna alleen maar bloed.. toch voor de zekerheid maar even t testje gedaan en die is zo goed als negatief.. ga nu niet het ziekenhuis bellen hoor. die kunnen toch niks doen.. bel maandag wel.. zucht...

16. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    ahh meid! wat jammer! jeetje ongeveer t zelfde als mij dus, 1 dag voor nod posi test, bruinverlies, ochtend getest nega ?!?!
    ga t wel ff aan mijn gyn voorleggen, dat kan toch echt geen pregnyl meer zijn lijkt mij..?
    nou meiden ik ga weg, met paps een pup halen! voor zijn eigen hondje speelkameraadje! leukleuk afleiding!
    xx

17. haloogman

haloogman Lid

18 okt 2011
    50
    0
    0
    NULL
    Almelo
    ..... weet gewoon even nie wat ik moet zeggen marieke en one wish, jullie zijn al zolang bezig en dan weer niks. Je gaat je dan toch blij maken.. :( Ik kan wel zeggen sterkte en nieuwe ronde nieuwe kansen, maar das natuurlijk ook heel makkelijk gezegd. Ik hoop zo dat het heel snel raak is bij jullie

18. dank je halogman.. mja t is hier gewoon snel mis gegaan.. hoop wel dat t nu eens door gaat zetten, heb geen krampen meer en t bloedverlies is ook minimaal. de test is wel veel lichter dan gister dus dat zegt mij dan genoeg.. maar hoop dat t vandaag en morgen goed doorzet zodat we maandag kunnen zien hoe we er voor staan

19. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    He, wat verdrietig :( Sterkte!!

20. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    One & Marieke
    ow meiden wat K*T zeg!!! Sterkte beide!!!!

Hier beginnen krampen onder in me buik :(:(:(

Deel Deze Pagina