Alleen voor de vroegtesters onder ons (foei!) - zwangerschapstesten en pregnyl

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door botervliegje, 9 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Knuffel meiden

2. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    thanks meiden

3. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Goedemorgen meiden,

Gisteraaf dus met kramp & kruik naar bed gegaan en vandaag met vette ongi opgestaan! iui nr 4 is echt officieel GAME OVER!
    Wel snel, maar we hebben beide wel zoiets van oke; duidelijk!
    Ik heb wel veel buikpijn/kramp.... ga zo het zh bellen. Verder kijken we uit naar het gesprek wat hopelijk heel gauw komt.

xxx Sjors

4. sterkte sjors!!
    hier zijn alle krampen totaal verdwenen.. en de ene keer veeg ik bloed af (zo goed als niks in maandverband) en de andere keer wat bruin of nix.. t moet hier dus nog even goed doorzetten

5. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Marieke
    dankje meid... nou hier zijn de sluisdeuren ECHT OPEN... pffffffff

6. vreselijk is dat dan he!
    hier nog altijd erg weinig. alleen met afvegen. maandverband nog altijd nagenoeg schoon. zucht. net maar even een testje nog gedaan voor de zekerheid. voor morgen ook te laten zien in t zh.. is aan t opdrogen.. heb nog niet gekeken.. zal wel negatief zijn.. lijkt me ook logisch hoor hahaha

7. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Ik blijf doorhopen voor je meid!

Ik moet morgen naar doc voor follikelmeting. Spannend weer :p

P.S.
    Wat zouden jullie doen als je de keuze hebt: één of twee cryo's terugplaatsen? (nou vraag ik me af of bij mij wel twee ontdooien... tot nu toe ontdooit 1 op 6, heb er nog 4 over...)

8. suc6 botervliegje, ik zou kiezen voor 2.. toch meer kans...

9. botervliegje

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Thanks! Op zich zijn ze wel los ingevoren, dus kan er ook voor kiezen om te spreiden over twee maanden (als de cryo's onverwacht goed ontdooien, anders valt er niks te kiezen). Maar zo groot is de kans met cryo's nou ook weer niet op zwangerschap uberhaupt, hmzzz... :(

10. botervliegje

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Marieke en Sjorsjette: hoe is het met jullie?

Ik ben vandaag naar dr. geweest voor fm voor cryo. Ei 16 mm, nog eventjes geduld en dan Pregnyl zetten! Heb nu voor bolletjes als ondersteuning gevraagd, kan ik over een week of twee weer lekker onverantwoord vroeg testen :p Als een cryo goed ontdooit dat wel... PS man wilde echt niet meer dan één terug, dus geen tweeling iig! ;)

11. botervliegje spannende tijd komt er dus weer aan! 1 cryo is ook genoeg toch, hij kan zich altijd nog delen krijg je er alsnog 2 ;)
    spannend meid ik duim voor jullie!

hier gaat t wel. afwachten tot donderdag!
    ben net bij de osteopaat geweest. ze heeft me helemaal onderzocht en heb een spanningsveld bij mn baarmoeder en mn lever geeft heel veel spanning af. en je lever is een van de belangijkste organen in je lichaam. verklaard ook waarom ik veel moe ben en slechte conditie, waarom ik zo jojo met mn gewicht en ook een reden kan zijn waardoor ik dus moeizaam zwanger raak en vooral blijf.
    ze heeft me nu behandeld en ben kapot nu.
    over 3 weken mag ik weer terug komen.
    ben heel benieuwd of het gaat werken.

12. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemiddag meiden.

Ik heb vrijdag 14 oktober 5000 IE Pregnyl gespoten en zondag de 16e hadden wij de 1e IUI.
    Vorige week vrijdag heb ik een zwangerschapstest gedaan en had ik nog een positieve test.
    Gistermiddag (niet geconcentreerde urine) en vanochtend met ochtendurine getest en allebeide negatief.
    Hier is in ieder geval 11 dagen na Pregnyl injectie de pregnyl uit mijn lichaam weg.
    Vandaag zit ik dus 9 dagen na IUI en ben benieuwd, aankomende zondag en dus 2 weken na IUI ga ik testen (al zegt mijn zkh 3 weken na IUI).

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    3 weken na iui waar is dat goed voor dan?

14. lyanna spannend meid! hier mocht ik altijd 15 dagen na iui testen. dus waarom jij pas na 3 weken??

15. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja, ik weet het ook niet. :( Dat staat in hun folder waarin de IUI uitgelegd wordt, maar ik heb ook gyn. gevraagd die IUI gedaan heeft en daar heb ik al tegen gezegd dat ik 2 weken aan ging houden.
    En dan is het ook nog zo dat als mijn cyclus niet anders is door Puregon en Pregnyl ik normaal een LF van 11/12 dagen heb. Dus ik denk dat ik dan niet eens de 2 weken haal. ;)

16. hihi dan zit je hier dus heel goed :D vroegtesters na pregnyl! gelukkig weet je nu dat het uit je lichaam is!
    spannend!

17. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik zal het hier ook even neerzetten wat er in de folder staat.

Na de inseminatie:

Na de IUI zijn er geen bijzondere maatregelen nodig. Wanneer u niet zwanger bent geworden, krijgt u 12 tot 14 dagen na de IUI een menstruatie. Bent u over tijd, dan kunt u ongeveer drie weken na de dag van IUI een zwangerschapstest doen.

Dus ten alle tijden zit ik volgens het ziekenhuis wel goed in dit topic, test tocht altijd te vroeg.
    ;) :D

18. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    En ik ben zeker blij dat ik weet dat de pregnyl uit mijn lichaam is en niet dat je over een aantal dagen mocht er wel een 2e streepje verschijnen weet je gewoon dat het een zwangerschap moet zijn.

19. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    spannend lyanna!

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    In een ander topic heb ik gelezen dat ze al bloedverlies heeft met stolsels?:(

Deel Deze Pagina