Alleen voor de vroegtesters onder ons (foei!) - zwangerschapstesten en pregnyl

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door botervliegje, 9 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Klopt en vanochtend is er zelfs een stortvloed, bahbahbah.

2. jeetje lyanne dat is balen! dikke knuff..

hier net weer 1 veeg bruinig afgeveegd.. zou t er dan toch nog niet uit zijn? of zou er dan miss toch nog wat zitten?
    of zou dit een uitwerking zijn van de osteopaat gister?
    pff naja morgen naar t ziekenhuis en dan een test daar doen en verder zien hoe en wat

3. puk25

puk25 Actief lid

14 mrt 2009
    381
    0
    0
    twente
    hi meiden,

ik kom even buurten..
    ik heb nl een brandende vraag: ik heb nl gisteren 12 dagen na mijn pregnyl 5000 2x een test gedaan en deze was heel licht positief,smiddags wel iets duidelijker maar nog wel heel licht.
    nu ga ik vandaag niet testen...maar morgen of vrijdag als ik het volhoud hihi...
    maar 12 dagen na pregnyl dan komt het toch van de pregnyl??
    ik heb getest met sensitest die papieren strips noem ik ze maar.
    volgensmij zijn deze er ook om er vroeger tot 4dgn mee te testen,is dat erg?? ik bedoel is hij vals positief??
    Ben zo bang om morgen een negatieve test in handen te krijgen... Wanneer kan ik het beste testen na pregnyl???

Alvast super bedankt!

groetjes

4. lym

lym Actief lid

8 okt 2010
    445
    0
    0
    NULL
    zuidholland
    Hi Puk,
    ik testte 8 dagen na de pregnyl 5000 negatief!!
    Volgens mij moet het na 10 dagen wel uit je lichaam zijn maar zeker weten doe je het nooit.

Succes

5. welp

welp Actief lid

13 mei 2011
    341
    0
    0
    hoihoi sorry dat ik inbreek maar heb een vraagje

14 oktober heb ik 5000 eenheden pregnyl gespoten 20 oktober een tp van topcryo gehad zondag ovulatietest gedaan om te kijken of pregnyl uit mijn lichaam was een heel licht streepje ik dacht dan doe ik dinsdag weer een ovulatietest om te kijken of het helemaal weg is maar deze werd dus donkerder , vanmorgen wederom een ovulatietest gedaan maar de test streep was even donker als de controle streep, vanmiddag een zwangerschaptest gedaan en die was licht positief maar erg duidelijk zichtbaar.

dus 6 dagen na terugplaatsing mag ik hoop hebben of is dit een pregnyl test?

hoop op een reactie!!

6. hai welp je zit dus nu 12 dagen na pregnyl.. meestal houden ze 14 dagen na pregnyl aan maar omdat je 5000 hebt gespoten is t vaak rond de 10 dagen je lichaam al uit.
    het kan nog beide kanten op.. spannend dus. over 2 daagjes weer testen hopelijk is hij dan donkerder.

puk eigelijk hetzelfde verhaal :D hopelijk zijn ze voor jullie beide over 2 dagen donkerder :D

7. jetje5

jetje5 Lid

26 sep 2011
    17
    0
    0
    Pff nou ik weet het ff niet hoor.... Er gebeurd en voel van alles in mijn lijf. Dus toch maar een testje gedaan 8 dagen voor nod (jaaaa ik weet het) En tot mijn grote schik zie ik toch een heel licht klein streepje... of toch niet, dames; help! Wat zien jullie?!!

8. 8 dagen voor nod is wel heeeel erg vroeg hoor.. maarree ik zie geen foto?

9. jetje5

jetje5 Lid

26 sep 2011
    17
    0
    0
    Oeps, ging wat mis met de foto uploaden. Nog een keer proberen dan maar..

Pff nou ik weet het ff niet hoor.... Er gebeurd en voel van alles in mijn lijf. Dus toch maar een testje gedaan 8 dagen voor nod (jaaaa ik weet het) En tot mijn grote schik zie ik toch een heel licht klein streepje... of toch niet, dames; help! Wat zien jullie?!!

10. puk25

puk25 Actief lid

14 mrt 2009
    381
    0
    0
    twente
    lym en marieke...dankje voor jullie antwoorden! ben iets gerustgesteld pff hoop zo dat ik zwanger ben! bij mijn dochter was het na 1x pregnyl gebruik na een jaar proberen met gewoon clomid raak...dus hoop dat dat nu ook ht geval mag zijn...igg bedankt!

welp, we zitten idd in hetzelfde schuitje! haha grappig...
    alleen ik heb clomid en pregnyl gehad...

ik heb 12 dagen na de pregnyl ook getest en ook een 2e streepje te zien! maar ik weet het niet hoor...het kan nog alle kanten op!

jetje5: heb jij ook pregnyl gehad? nou in eerste instantie zie ik het niet, maar als je heel goed kijkt dan zie ik toch een tweede streepje hoor! even een paar dagen wachten en weer testen hoor!

11. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    wow 8 dagen voor nod vind ik ook supervroeg.. denk dat dat nog pregnyl is?!

12. jetje5

jetje5 Lid

26 sep 2011
    17
    0
    0
    Hi puc, nee ik heb geen pregnyl gebruikt (haha weet niet eens wat dat is :()

Maar idd ik juich nog lang niet. Eerst een paar daagjes wachten. En 8 dagen is ook (te) vroeg om te testen eigenlijk.. I know. (maar toch! op dit forum mag het :p)

13. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ja maar dit is een topic over vroegtesters met pregnyl hihihihihi...:)

Maar ik duim voor je :D als je geen pregnyl hebt gebruikt!

14. puk25

puk25 Actief lid

14 mrt 2009
    381
    0
    0
    twente
    Oja en nog even voor de meiden die denken dat ze ongesteld zijn geworden of een veeg bloed zien...
    Bij mij was het helemaal een raar verhaal: ik had pregnyl gehad in 2009..en werd helaas na 8 dagen ongesteld..4 dagen een mega bloeding met stolsels enz.... MAAR wat bleek ik was toch zwanger!! het was een innestelingsbloeding...ik was zelfs alweer begonnen aan een nieuwe ronde clomid totdat ik erachter kwam dat mijn bmsl nog heel dik was en ik geen nieuwe eitjes van clomid kreeg terwijl ik normaal heel goed reageer op clomid...

ik wil hier mee aangeven dat ´´ongesteld` niet altijd ongesteld is...

15. jetje5

jetje5 Lid

26 sep 2011
    17
    0
    0
  16. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Oh puk das ook raar idd je zal denken ik ben gwn ongi 4 dagen!:p wat een mooie verrassing had jij dan!:D

17. puk25

puk25 Actief lid

14 mrt 2009
    381
    0
    0
    twente
    haha ja idd daarom vroeg ik ook of je pregnyl had gebruikt,want dan is het na 8 dagen nog niet eens je lichaam uit dacht ik en dan test je dus vals positief hih....maar alsnog ik duim voor je hoor!

onewish;ja idd een zeer mooie verassing...had ik nooit verwacht...hopen dat het bij de tweede ook zo mag zijn...maar dan zonder bloedding haha

18. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ja idd, nou ik kan deze maand geen clomid / pregnyl krijgen heb na 4 rondes bij de gyn nu een cyste, dus 8 nov weerkomen kijken of die kleiner word, en dn na volgende ongi missch weer clomid pregnyl en 2e iui dn?! ff afwachten..
    hoop wel dak snel verder kan want wij hopen nu ook eens op een wonder na anderhalfjaar!;)

19. jeetje one das vervelend van de cyste. heb ik ook eens gehad. ben toen geinsemineerd aan de hand van ovulatietesten, dus geen medicijnen.

puk dat is nog eens een mooi verhaal! zo zie je idd maar weer dat ongesteld niet altijd ongesteld is..

20. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    oke ja hier ook na inseminatie een cyste, terwijl ik de rondes ervoor niks had en we het gwn zelf deden zeg maar...?! vaag?!

Deel Deze Pagina