Alleen voor de vroegtesters onder ons (foei!) - zwangerschapstesten en pregnyl

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door botervliegje, 9 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mja dat kan gebeuren door de medicijnen.. ik heb t nu 2 keer gehad in al die tijd. 1 keer hebben we een ronde overgeslagen en 1 keer hebben we dus geinsemineerd zonder medicijnen. maar dat is een heel gedoe. steeds ovulatietesten doen en dan als die echt positief is meteen bellen en insemineren. niet echt fijn vond ik

2. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Oke nee idd, maar bij jou verdwenen ze ook weer vanzelf? die cystes? pff wil echt niet geopereerd worden!

3. puk25

puk25 Actief lid

14 mrt 2009
    381
    0
    0
    twente
    @onewish..o das niet fijn zeg zon stomme cyste...maar ze gaan idd vaak vanzelf wel weer weg... hoop ik toch!
    En dan mag je weer aan de clomid?

@vanmorgen heb ik weer een test gedaan niet met ochtendurine maar iets later...zit nu op dag 14 na de pregnyl....en hij was positief...en meer positief dan afgelopen dinsdag...alleen nu heb ik met de predictor getest en niet met dezelfde van sensitest omdat ik die niet meer had...ik twijfel dus nog over de pregnyl...maar denk wel dat ik zwanger ben hoor....mijn temperatuur was ook hoog en dat is bij mij altijd een goed teken!
    37,1 was ie en normaal is mijn basale temp.36,4....
    ik ga zaterdag weer een testje wagen en dan is het echt!
    heb verder geen of nauwelijks klachten...maar dat had ik bij mijn dochtertje ook...

4. one ja hoor 9 van de 10 keer verdwijnen die cystes vanzelf! zou me er niet al te veel zorgen om maken meid!

spannend puk dan een voorzichtige felicitatie! ik zou dan nu de digitale doen. dan weet je t zeker.. al moet je eigelijk wel steeds met dezelfde test testen voor de vergelijking.

5. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemiddag meiden.

Vanochtend had ik dus de afspraak met de gyn. Hij zij ook wel dat ik heel snel na IUI weer ongesteld ben geworden en nu is het vermoeden dat ik mijn eisprong toch nog sneller is geweest dan gedacht.
    Hij heeft een echo gedaan en ik heb geen cystes, maar er moet nog wel wat loskomen en ben dus nog niet van mijn ongesteldheid af. Maar wel goed genoeg om dus gelijk door te gaan met de 2e IUI.
    Nu moet ik weer Puregon 75 IE vanaf CD 5 spuiten en vanaf dag 8 ovulatietesten gebruiken. Hopen dat we met een positieve ovulatietest op het goede moment de IUI kunnen gaan doen.
    Op CD 9 (dus dagje eerder als vorige cyclus) krijg ik de 1e FM en voor de rest is het dus nu afwachten.

Groetjes.

6. puk25

puk25 Actief lid

14 mrt 2009
    381
    0
    0
    twente
    lyanna: balen zeg van je menstruatie... echt zo shit lijkt mij dat.
    maar gewoon weer met goede moet verder!

Marieke 1610: ja dankje...het is wel echt een donkere 2e streep..maar idd van een ander merk...deze test test nl pas vanaf de dag van je NOD...en die andere die ik dinsdag heb gebruikt waren een paar dagen voor je NOD al te gebruiken....daarom denk ik eigenijk al wel dat het raaaaaak ik....voorzichtig whoeoeoeee hih...nu nog hopen dat hij a.s zaterdag ook positief is...dan weet ik het zeker...

Maarja je zal toch denken dat 14 dagen na de pregnyl het toch echt uit je lichaam is??? ooow echt spannend!

7. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Puk
    Ja als die weg is na volgende ongi rond(20nov?) mag ik weer aan de clomid..

Marieke oke thanks ja ongemerkt maakte in me toch wel zorgen als je t woord operatie hoort vallen..*slik!
    maar idd voor nu gaan we ervanuit dat ie gwn verdwijnt zoals bij de meeste vrouwen.

Puk spannend hoor!
    Lyanna Mooi dat je wel doormag met de 2 e iui ! ben blij voor je meid!

8. welp

welp Actief lid

13 mei 2011
    341
    0
    0
    hoihoi,

heb vanmorgen weer getest maar de testjes worden dus gewoon mooi donkerder geen pregnyl streepjes dus
    ga toch nu een beetje hoop hebben!!!

ps: test voor de vergelijking lekker met de 2 voor 5 van kruitvat
    dozen op vooraad gehaald dus kan elke dag testen geen kwaad.

9. puk25

puk25 Actief lid

14 mrt 2009
    381
    0
    0
    twente
    WeWelp
    .

Welp:welke dag zit je nu dan? Ik denk dat het wel goed zit joh!! Ik heb hier hetzelfde,vandaag op dag 15 ma pregnyl ook gewoon positief en ook donkerder dan mijn andere testje.. Maar dat waren wel andere testjes.. Als het morgen op dag 16 nog zo is dan ben ik overtuigd en zwanger! Hihi.. Ben benieuwd welke dag jij getest hebt??

10. puk25

puk25 Actief lid

14 mrt 2009
    381
    0
    0
    twente
    Onewish: hopen dat het de volgende ronde raak mag zijn voor jou! Ik duim voor je!!

11. welp

welp Actief lid

13 mei 2011
    341
    0
    0
    hey ik zit op wachtdag 8 en 14 dagen na pregnyl.

spannend he,

moet jij ook bloedprikken in het ziekenhuis zoja wanneer?
    ik 1 nov

12. welp

welp Actief lid

13 mei 2011
    341
    0
    0
    maar ik had al een positieve test vanaf dag 5 !!!!

13. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Spannend Welp!! Eén dezer dagen testje wagen? Wel hier komen posten he :D

Ik heb veilig een mooie emmy aan boord. Ze hebben er wel 4 moeten ontdooien, dus allerlaatste cryo.
    Ik moet dus écht nog even wachten met testen...

14. botervliegje

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    #294 botervliegje, 6 nov 2011
    Laatst bewerkt: 6 nov 2011
    Wat heb ik nu weer gedaan........... :) :) :)
    Ik had zó sterk het gevoel weer zwanger te zijn dat ik gisteren (5 dagen na terugplaatsing) een test heb gedaan. En zie foto! Het streepje verscheen na een minuut en met 3 minuten was 'ie zo donker. Wel echt roze (dus niet grijs of zo), maar dat is niet zo duidelijk op de foto...

Ik heb nu geen ondersteunende Pregnyl gehad na tp (wel bollekes), alléén voor tp op woensdag 26 oktober. 5000 eenheden, maar gisteren was alweer de 11e dag (als je woensdag als Pregnyl dag 1 rekent). Volgens de gyn is Pregnyl (5000 EH) er bij de meesten met een week uit, maximaal 10 dagen.
    Dusssssssssss....?

P.S. Met mijn dochter had ik 7 dagen na tp positief getest (was vers dag 3).
    Dit cryootje was met invriezen 8-cellig en een dag na ontdooien (maandag, dag van terugplaatsing) richting ontelbaar cellen...

15. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @botervliegje: Mooie eerste test hoor!! Ik hoop dat het een mooie plakkert is :D

16. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    botervliegje spannend meid!!!

17. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Botervliegje, wat spannend!!!
    Vandaag weer een testje?

Hoop t zo!

18. botervliegje

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Wéér lichter!! :(:( Kan wel janken. Die stomme Pregnyl 5000 EH is nu bijna 13 dagen geleden, dus dat kan het gewoon echt echt echt niet meer zijn, maar het ziet er net uit als een reststreepje. Wel zichtbaar, maar erg licht. :x. Hoe bedenk je het he, twee keer zwanger van een cryo en twee keer dit. Bah!!

P.S. Wat fijn om te zien dat het bij jou wel goed gaat, Brabbel! Kun je al een beetje genieten?

19. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Oh nee, hoe kan dat nou?!
    Verdomme zeg!
    Laat even aan het ziekenhuis weten hoe en wat, misschien hebben hun een vervolgplan nu dit 2 keer is gebeurd.
    Dikke knuffel!!!

Hier: met kleine stapjes steeds een beetje meer genieten.
    Moeilijk blijft t wel hoor....

20. balen botervliegje.. maar geen bloed geeft moed toch! duimpjes blijven draaien

Deel Deze Pagina