Heb toch maar ff zwangerschapstesten in huis gehaald... was te nieuwsgierig. Ik zit nu op dag 11 na de pregnyl 10.000, volgens die rekentool zou ik op ongeveer 4 EH nu nog zitten. Maar heb net dus zo'n kruidvattest (2v5) gedaan en er staat wel een licht streepje, je hoeft em niet per se in het daglicht te houden om het te zien. Deze testen reageren toch pas vanaf 10 EH?
helaas kan je nog niet zeker weten of t echt van een zwangerschap is. ik heb nog wel eens op dag 14 positief getest en dat t toch echt van de pregnyl was. elk lichaam breekt t anders af en zelfs elke cyclus is anders hopelijk word je streepje donkerder.. heb je een foto?
Hoe gaat het met je Marieke? Doet de rust je goed? En Dierelier? Hoop op goed nieuws! Ik zit ook weer in de ww...
spannend botervliegje.. wel jammer van een matige embryo.. maar de wonderen zijn de wereld niet uit! ik duim! rust doet me wel goed hoor.. aankomende 2 maanden toch even zelf nog proben en dan eind feb/begin mrt weer terug
Meiden kunnen jullie kijken. Ik heb gisteravond getest 12.5 dg na 5000 pregnyl zetten kan dit nog pregnyl zijn? Als ik zwanger ben dan is dit door zelf klussen gekomen (zkh zag dat ik geen eirpsong zou hebben, dus ik moest pregnyl spuiten)
erg onduidelijke foto, dus kan niet zeggen of ik een streepje zie! ik lijkt wel een schaduw te zien!! Hier ook een "vroege" test van mij!!
Jip ik heb hem ook!! Ik krijg alleen geen foto's op het forum gezet met dat ding! hoe doe jij dat dan?
5000 had je gehad toch? dat is over t algemeen binnen 10 dagen t lichaam uit.. 10.000 kan tot 14 dagen er nog inzitten. dus denk dat hij wel positief is