Heb deze ovutesten van iemand gehad maar dus nooit gebruikt. Vind t zonde om steeds met zwangerschapstesten te testen dus vandaar!!!
Ja maar je maakt jezelf alleen maar gek als daar wel een streepje op te zien is... Dus zonde van je testen, kan je beter gebruiken voor waarvoor ze bedoeld zijn. Mja zelf weten hoor, bedoel het goed
een ovutest is daar niet voor ontworpen. soms geeft hij positief aan tijdens een zwangerschap maar soms ook niet. soms geeft hij vals positief enz. ik zou deze dus echt niet gebruiken. gewoon een zwangerschaps test doen dus.. en als je de 25e pas 14 dagen na iui zit, dan zit je nu 9 dagen na iui??? dus 8 dagen na pregnyl? dan zou ik helemaal nog niet testen..alles wat je dan ziet kan pregnyl zijn.
Nja wel mee eens idd. Zou niet rond deze termijn een ovutestje doen om te peilen of het wel of niet iets zou zijn, dan zou ik kiezen voor een zwptest of niets (hoewel dat lastig is!) Zit zelf nu dag 11 dus hier kriebelt t ook alweer
Nee dat niet alleen pregnyl ter ondersteuning Maar vind dit een zeer interessant topic dus blijf elke keer spieken.
Hallo Grappige topic ben dus niet de enige die vroeg test. Mijn gyn zei alijd het HCG is wel na 10 dagen uit het lichaam. Alleen dat je voor eigen bescherming pas later moet testen. Er zijn heel veel mensen waarbij de zwangerschap niet goed gaat. En dat het dan net voor of na de menstruatie afbreekt hele vroege miskraam. Zonder dat je er soms erg in hebt alleen omdat ik mijn bloed liet prikken. Konden ze altijd zien dat mijn HCG na 10 dagen 2 was of 0. Is ook maar net hoe snel je het HCG van de pregnyl afbreekt. En ik heb 2 keer een miskraam gehad toen leek het hoopvol, maar 2 dagen later haalde ze ook uit het bloed dat het niet goed ging. En bij iemand die op de normale manier zwanger raakt zal dat nooit weten. Die denkt ik ben wat later ongesteld. Mijn gyn zei dan is er wel iets geweest, maar heeft het niet door gezet. En natuurlijk als je het HCG niet snel afbreekt zit er nog teveel in het bloed. Is ook per persoon verschillend.
T probleem is dat elke behandeling opnieuw en elk lichaa Anders is. Heb al wel eens op dag 8 na 10.000 preg negatief getest.. Maar heb ook wel eens op dag 15 na preg nog een licht streeepje gehad. Soms dus erg moeilijk
hahaha ik heb maandag mijn tp en ik ga vanaf morgen al testen of het uit mijn lichaam is. ik heb afgelopen maandag Otriville gespoten