Alleen voor de vroegtesters onder ons (foei!) - zwangerschapstesten en pregnyl

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door botervliegje, 9 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. haloogman

haloogman Lid

18 okt 2011
    50
    0
    0
    NULL
    Almelo
    heej allemaal,

wat een geweldig topic!!!
    je krijgt toch vaak te horen dat je maar af moet wachten en niet te snel moet testen, en wat nou als ik dat gewoon WIL???! haha heerlijk dat er meer zijn die er ook zo over denken ;)

ik heb 9 dagen geleden pregnyl 5000 gespoten en volgens mij heb ik ook diezelfde dag mn eisprong gehad.. nu heb ik gisteren getest, op dag 8, om te zien of de pregnyl al uit mn lijf was.. ik had een heel licht positieve test.. denk dat het nog steeds de pregnyl is?? we wachten even af en gooien er over een paar dagen nog maar een tegenaan :D hieronder even die van gisteren, die ik net even heb gefotografeerd, weet nie of het te zien is..

Bekijk bijlage 191458

ik heb even snel meegelezen: voor de vrouwen (waar ik de namen nog niet allemaal van weet) die zwanger zijn: Hartstikke goed! Van harte gefeliciteerd!! Voor de vrouwen bij wie het deze maand niet is gelukt: Dan gebeurt het volgende maand of die maand er op!!

groeten Diane

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Meis ik ben bang dat het nog kan zijn van de pregnyl heb je vandaag nog getest en anders morgen nog een keer eens kijken wat het streepje doet?

3. halo spannend! hopelijk ben je lekker zwanger...

hier mijn test van vanmorgen 14 dagen na pregnyl 13 dagen na inseminatie
    heb m net gewassen want hij was geel geworden zag ik net toen ik thuis kwam van mn werk.. dus hij is nog niet helemaal droog

4. haloogman

haloogman Lid

18 okt 2011
    50
    0
    0
    NULL
    Almelo
    hee ons wondertje,

nee ik heb nog niet weer getest, doe het over een paar dagen nog een keer, of ik wacht tot maandag, dan mag ik "officieel" testen.. stiekem denk ik ook wel dat het gewoon nog de pregnyl is, maar ik kan nie zo goed tegen dat wachten haha

5. haloogman

haloogman Lid

18 okt 2011
    50
    0
    0
    NULL
    Almelo
    thnx marieke!

14 dagen na pregnyl? dan zou het toch al helemaal uit je lichaam moeten zijn?

6. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
  7. ja ik roep idd altijd dat je bij t spuiten van 10.000 altijd met 14 dagen wel kan testen. vorige maand was het op dag 9 er al uit (getest en negatief) heb het ook al eens op dag 8 eruit gehad. maar ook eens op dag 12. maar dat waren dan echt zulke lichte lijntjes dat ik er echt geen foto van kon maken. en dan de test van gister en nu kan me niet voorstellen dat dit pregnyl is. maar toch.. test hoort donkerder te worden, niet lichter

8. ehm kan je test niet zien one ;)

9. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    ohh ja klopt ook! moet je vriendjes zijn w8 doe t wel ff anders.

10. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
  11. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    ik heb de test ook gewassen hoor marieke die van mij was ook geel geworden! **schaam:p

12. haloogman

haloogman Lid

18 okt 2011
    50
    0
    0
    NULL
    Almelo
    ik kan ook niks zien haha, maar 13 dagen na pregnyl 5000 zou toch betekenen dat het uit je lichaam is? ik snap er niks meer van! helemaal niet na het bericht van marieke.. het verschilt dus per maand? van de een hoor ik dat pregnyl 5000 na 6 dagen al uit je lichaam is, een ander zegt 12 dagen.. pfff gewoon maar weer even afwachten met zn allen, maar das zo moeilijk!

13. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Halloogman heb al een nieuwe foto geplaatst vorige blz :p

14. oooe one spannend :D:D
    zo is mijn test ook zon beetje.. zie dat ie verwijderd is ineens.. site doet beetje vreemd hier.. zal m nog eens posten

15. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    oke

ja hier in t echt zie ik hem ook beter mja.. this nog afwachten he, vanmiddag maar weer testjes halen hihi

16. ik heb een digitale liggen maar die durf ik neit te doen.. laat die postbode maar komen haha

17. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    nee idd had ik ook nog niet gedaan als ik jou was...

nog een foto van de mijne...

Bekijk bijlage 191485

18. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    hmm op zp zie je hem niet zo goed als hier op pc ;)

19. nou ik vind hem heel duidelijk hoor! :D

20. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ik ook meiden

Deel Deze Pagina