Wat zijn er toch veel meiden zwanger geworden op dit topic Leuk, hoor, gefeliciteerd! Nu de rest ook nog waaronder moi graag Hihi, had al wel gedacht dat er vast meer mensen zouden zijn die zo neurotisch testen Heel spannend zeg! Ons wondertje: Wat jammer meis... Dikke knuffel!!
ik duim ook mee voor jullie!!! en ook nog even voor mezelf voor morgenmiddag.. en daarna dat t goed mag blijven gaan..
Balen Ons wondertje Lees al geruime tijd met jullie. Straks moet ik naar het ziekenhuis en gaan ze kijken of mijn ei al groot genoeg is voor IUI 2. Ik denk het wel want voel echt dat het van binnen op springen staat
@Botervliegje hahaha ja meid er zijn er idd veel meer hoor die zo neurotisch zijn met testen! Heel fijn en leuk dit stuiter topic!!!! Ik hoop ook dat jij gauw bij de zwangeren mag aansluiten. @wondertje Ik duim ook voor je meid. @Marieke Hahaha kan je het al bevatten? Vanmiddag toch NOG testen????? @One Whaaaaa wat is het spannend zeg bij jou!!! Ik durf niet meer, doe echt morgen en als nodig zaterdag nog een test. En anders zie ik het sombertjes in. Snap het niet helemaal maar ja, kan wel 1000x testen... in de hoop op een 2e streep! @Pindakoek Meid ik duim voor je op een mooi ei!!!! Oeh zonder pregnyll vink wel spannend hoor... heb ''met'' dan toch een soort van zekerheid ''dat & wanneer'' die springt. Maar goedddd toi toi toiiiiiiiii xxx
hee allemaal, oooh wat is het toch spannend bij sommigen! ik hoop dat iedereen 2 duidelijke streepjes krijgt! ik zelf zit vandaag op dag 10 na pregnyl 5000 en heb toch nog even een testje gedaan.. ging er vanuit dat het nu wel uit mn lichaam moet zijn.. maar toch niet?! hieronder de test van vandaag.. de pregnyl?? over een paar dagen weer testen? hihi zoooo spannend steeds! Bekijk bijlage 191687 en deze.. de bovenste is van 2 dagen geleden, de onderste van vanmorgen. Bekijk bijlage 191688 Groetjes!!
is je test niet donkerder geworden het lijkt namelijk zo op de foto en dat kan echt niet van de pregnyl zijn
@haloogman; volgens mij heb je al last van zwangerschapsverschijnselen, hihi het is vandaag pas 20 Oktober!
hahaha Lym!! ik deed woensdag de test en toen dacht ik: hmm, volgens mij is het vandaag de 19e.. maar het was dus de 18e! vandaag heb ik nie eens gekeken, gewoon 2 dagen plus de 19e hahaha stom mens! ik zal het even aanpassen
heej Angelica, ja dat klopt.. hij is donkerder vandaag, maar kan dat niet komen omdat ik die van woensdag een dag later heb gefotografeerd en die van vanmorgen 15 minuten later?