@Haloogman: nou volgens mij is dat streepje niet van de pregnyl hoor gewoon zwanger denk ik @Onewish: hoe gaat het met je meid? Spannend ook voor jou! Net terug van het zh. BM slijm is 10mm eitje is 17mm. Heb nu ovulatietesten meegekregen...denk dus dat mijn ei springt in het weekend. en anders is maandag de IUI..jammer dat ze geen IUI in het weekend doen..grrr..
Pindakoek jaa het gaat goed hier hoor! idd spannend allemaal nog 2 daagjes dan is me nod! ohh doen ze geen iui bij jullie sweekends? bij ons wel, ik moest ook op zaterdag ? xx
Hmmm, dan help ik je het hopen dat eitje niet springt. Wel heel raar dat ze in weekend geen IUI doen bij jullie. Ik had vorige week donderdag BMslijmvlies 7 mm en follikel van 16 mm. Vrijdagavond 20.00 pregnyl gespoten en zondagochtend IUI.
pindakoek.. geen iui in t weekend??? iui is cyclus gebonden, als je jezelf spuit dan MOETEN ze je helpen op de dag dat je cyclus dat aangeeft.. ook al is het in t weekend.. ik ben al zoooo vaak op zaterdag of zondag geinsemineerd.. hier net met klein beetje urine getest.. en na mn test gistermiddag had ik wel verwacht dat er zwanger zou komen.. maar er stond na heeeeel lang knipperen niet zwanger.. nou snappen jullie t nog? :S
Spannend marieke ! misschien nog een paar dagen wachten met een digi?? Ja snap het ook niet waarom ze niet in het weekend inseminatie doen Morgen nog maar even bellen want snap het nu eigenlijk ook niet meer, komt op het volgende neer: morgen ovulatietest doen, +, seks in de avond zaterdag ovulatietest doen, +, seks in de avond zondag ovulatietest doen, +, maandagochtend sperma inleveren en dan rond 10.30 uur IUI Maar hoefde dus van haar geen pregnyl mee...
Ik heb weleens gelezen dat je voor digi iets meer hcg moet hebben. Persoonlijk haat ik ze. Ik was x? wk zwanger hcg 16000 en gaf niet zwanger aan
ik had met indicator.. die zou toch ook best gevoelig moeten wezen? naja ben niet ongesteld geworden en streepje op de test zegt me genoeg. ga dr maar gewoon vanuit dat t te vroeg was voor de digi. miss van t weekend nog eens proberen .. pindakoek.. raar hoor.. dus ook geen pregnyl? nou ja hoop voor je dat t raak is deze ronde
oke, ik testte met cb digi met indicator, 12dpo 1-2 zwanger.. hij is idd wel gevoelig.. maar denk dat t komt door te weinig urine dn... idd streepje zegt genoeg toch en geen ongi!
vorige keren had ik ook snel de digitale zwanger.. alleen toen stond t er ook meteen. heb m ook we eens niet zwanger gehad en toen stond t er ook vrij snel. nu moest ik echt heeel lang wachten. dus misschien dat ie aan t twijfelen was. maar mn streepje is nu ook lichter dan gister. hij is nog niet droog, hij droogt op richting die van eergistermiddag zeg maar..
grappig! heeeel lang geleden wat mensen gemaild en gevraagd of ze wilde pendelen. nooit wat op gehoord. kreeg ik net een pbtje van iemand met dus reaktie op mijn mail van toen dat ik in oktober zwanger ben van een meisje.. lol
ja idd..naja vandaag iig officiele testdag dus ben iig niet veeel te vroeg. dus denk dat er wel wat zit.. maar dat het even de tijd nodig heeft ofzo..
ja dat denk ik ook, je ziet meestal het verschil beter als je om de dag test. Ik zeg dat nu wel zo, maar ik teste ook iedere dag
haha ja weet je als je er niet mee bezig bent zelf met testen op dat moment, dan zeg ik ook makkelijk: joh wacht ff een dagje.. en nu doe ik t zelf haha killing! maar goed een streep is en blijft een streep en geen bloed geeft moed. hier mn testjes nog nniet helemaal opgedroogd en errug wazig door mijn telefoon maar goed wel te zien toch
ik zie ze ook goed hoor marieke! ik heb mijn testen ff onder elkaar geplakt met picassa Bekijk bijlage 191808 wat vinden jullie? (ps: ben zo ff weg later trg)