enne, hoe maken jullie zulke scherpe fotos van je test? ik krijg het er nooit zo goed op vandaar dat ik ze ietsie donkerder maak.....
spannend one ik maak de foto altijd met t fototoestel en dan op het bloemetje zetten.. maar vandaag zijn de batterije leeg dus vandaar dat ik nu wazige fotos heb met mn telefoon hahaha
Ja ik heb wel een tulpje erop maar toch vertikt ie het om t goed erop te zetten altijd wazig...?! of t streepje is ineens lichter dan int echt nja probeer later nog wel ff goede foto te maken...
ja maar dat heb ik ook one. streepje komt op de foto altijd lichter over dan in t echt. of t moet een knaller zijn! ik ga me dan ook gewoon een banner aanmaken. streepje is zwanger zegt mijn vk. en of mn hcg schommelt nog, of ben nog vroeg omdat mn eisprong niet op de dag van inseminatie is geweest maar een dag of 2 later.. of t gaat mis, maar zwanger ben ik momenteel wel..
whaaa mooie banner marieke!! heb nog even mijn test beter op de foto weten te krijgen zonder ietsie donkerder te maken... Bekijk bijlage 191824 hij's vandaag rozer dan gister, vind het zoo spannend!!
mooie testen one!!! jij kan ook snel aan de banner zal eens kijken of ik al een duidelijkere test kan laten zien van mn test van vandaag
dankjewel haloogman! precies one! elke maand is eigelijk 1 teveel.. ik ga de maanden niet eens tellen bij mij hihi
hihi nee idd pfff... ik weet ook nu niet hoe ik me moet voelen onder mijn testjes hoor, ben wel hoopvol.. maarja ..... je weet t maar nooit!
mooie test hoor! enne zo'n streep staat er dus bij mij ook! ik krijg het gwn nooit voor elkaar zo'n mooie foto! grr hiihihih
nou vind jou fotos ook duidelijk hoor.. en ik krijg m er ook niet duidelijk op want op de foto lijkt hij echt nog lichter.. maarreee als ik een banner heb omdat ik met zon test zwanger ben, dan mag jij ook een banner uitzoeken
whaha ja maar ikke durf NOG niet ?!?!?!?! gwn zelfbescherming hoor te vaak meegemaakt dat ik gwn ongi werd namelijk......
ja oke jij zit nog voor je nod dan snap ik t ook. ik heb nu ook een banner aangemaakt omdat vandaag dag van testen was.. gister volgens mn lf mn nod zou zijn als ik dag van inseminatie eisprong zou hebben gehad. anders was vandaag of hooguit morgen mn nod. dus die streepjes op mn test duiden zeker ergens op. dus vandaar dat ik positief denk en er gewoon van uit ga dat het allemaal goed komt!
Jaa idd ik heb ook wel een positief gevoel over me, maar toch.. Ik wacht tot zaterdag, en als ik dan niet ongi ben dan.....geloof ik het ! heb nog 1 kv liggen, twijfel wanneer ik hem moet doen... of morgen of zaterdag...
heej meiden GEFELICITEERD!!! Hoop dat ik me volgende week bij jullie mag aansluiten en dat het dan een keer goed mag verlopen!
one.. ik zou zeggen zaterdag maar als je net als ik ben... ik heb er ook nog 1 liggen.. en wil m eigelijk ook pas zaterdag doen, maar ik weet nu al dat ik m morgenmiddag doe haha. lym spannend meid! wat is adenomyose??