ik ben drie maanden geleden bevallen van een prachtige dochter en hou ontzettend veel van der. we hebben alles veilig gedaan omdat ik nog niet aan de pil was. krijg zelf een paar weekjes geleden een onderbuik gevoel dat ik zwanger was drie testen gedaan niks. niet zwanger. gisteren toch nog een keer een test gehaald en tada zwanger. ik weet nu echt niet of ik blij moet zijn of niet. ons huisje is al heel klein. dus aan de ene kant heel blij andere kant veel zorgen. weet ook niet zo goed wat ik moet. me man wil het heel graag houden maar ik twijfel. sorry moest ff me verhaal kwijt.
Oeh dat is inderdaad snel..! Maar evengoed gefeliciteerd! Het is nu even slikken, maar als je er aan gewent bent.. Straks is het wel super leuk voor je kids! En je staat er niet alleen voor Het komt allemaal goed. Uiteraard moet je zelf een keuze maken.. maar ik hoop dat je geen spijt gaat krijgen.. het is een wondertje
Overal is een mouw aan te passen denk ik altijd maar. Meid gefeliciteerd maar kom even bij van de schok
Wow! Dat is snel... Dat wil ik straks ook wel ! Van harte gefeliciteerd! Zal allemaal wel goed komen, je hebt in ieder geval de basisspulletjes voor baby 2!
Gefeliciteerd!! Het is zeker schrikken,maar zoals al gezegt wordt als het er eenmaal is weet je niet beter.
Gefeliciteerd. Ik was ook zwanger na 3/4 maanden. Ik zie het probleem niet... Ja het is zwaar, maar wat al hier eerder wordt aangegeven. Er is overal mouw aan te passen. Als er maar een plek in je hart is en dat is het belangrijkste!!
dat plekje in me hart is er zeker. ze zullen allebei evenveel aandacht liefde krijgen van zowel mij als hun vader
Kan geloven dat je geschrokken bent! En je wat aan het idee moet wennen. Het zal idd druk worden, maar dan ben je heel vlug uit de pampers moet je maar denken en kunnen ze ook mooi samen spelen. Ik ben ook onverwachts zwanger van nummer twee, maar zoontje was 14 maanden wel. Vonden we eigenlijk veel te vroeg! We hadden er graag 3 jaar tussen gehad, vooral omdat we aan het bouwen zijn, nu geen plaats hebben en we kort na de bevalling het nieuwe huis gaan moeten afwerken en dan nog eens verhuizen... heb echt in het begin met handen in haar gezeten. Ook de angst om weer ziek thuis te zitten (heb Hyperemesis Gravidarum: 24/24 u misselijk, overgeven en nauwelijks kunnen eten) met een peutertje van 16 maand; leek echt zo zwaar! Manlief zag het echt niet zitten! Maar nu bijna 4 maand zwanger en jawel, ik heb terug Hyperemesis Gravidarum, zit al twee maand thuis, heb er een zware buikgriep bijgekregen, heb al week in ziekenhuis gelegen, en zorg dagelijks voor ons levendig actief zoontje. Het is zwaar maar beter doenbaar dan gedacht. Uiteindelijk zal het ook allemaal op zijn pootjes komen. Ja dat eerste jaar nu zal zwaar worden met twee kleintjes en de verhuis en afwerking huis maar nu ja, we moeten erdoor he. En de praktische zaken waren nu niet echt een reden om een leventje te beëindigen, zeg maar. Jullie komen er ook wel! Proficiat trouwens!