dan is het eindelijk zo ver de 20 weken echo!!! overal word na gekeken en alles zit op zijn plek en werkt gelukkig dus 2 trotse blije ouders. nu naar het geslacht kijken en tja...ons wondertje vertikt het en gaat lekker met de benen over elkaar liggen ik zal een echo foto erbij doen heel miss dat iemand iets kan zien de vrouw zelf dacht een meisje dat gevoel hebben we zelf al een tijdje maar zeker weten doen we het dus niet.
pfff dat is irritant ja...maar niets aan te doen...misschien een keer een pretecho? toen mn moeder zwanger was van mij en mn zus bestond dat nog allemaal niet toen ze zwanger was van mn broertje wel...en jahoor die hield zn pootjes mooi bij elkaar
hahahahaahaaa bij mij wilde ze ze zich pas laten zien met 24 weken. heel vervelend ja. Mijn moeder zei tegen mij ja je weet dat meisjes met hun benen dicht moeten zitten. Dus wie weet een meisje is best moelijk te zien.
hi hi ja manieren heeft hij.zij idd al wel morgenochtend controle bij vk misschien willen ze een kijkje nemen maar probeer me er niet te veel op te verheugen
Op deze foto is het niet te zien idd Maaruh, ook jongens hebben de benen gekruisd hoor Dat had mijn zoon telkens in de zw-schap en zelfs nu (6 jaar later) nog steeds