Geweldig Melanie wens je een snel weekend toe des te eerder is het echo tijd haha Yaika dat is al geweldig om te horen van je hcg! Jammer dat er nog niks te zien was maar ook jij zal de 19de echt wel meer zien ! Super! Ik baal alleen dat ik nu niet echt weet hoever ik precies ben haha maar goed de 20ste zal ik daar vast wel wijzer van worden! Laten we elkaar op de hoogste houden ! En ik denk dat wij in ieder geval dicht tegen elkaar aan zitten met datums dus spannend ! Hebben jullie trouwens veel last van kwaaltjes ? Bij mij nu even wat minder een paar daagjes dat ik mij af en toe afvraag hmmz tis dat ik weet dat ik zwanger ben want anders .. Fijn weekend!
hoi ts verschrikelijk he die onzekerheid ik ken het gevoel, ik kreeg ook een vroege echo omdat ik niet zeker wist hoe ver ik was maar had uit gerekent minimaal 6 weken te zijn !! maar toen ik me echo kreeg was er nog helemaal niks te zien wat ook maar wees op een zwangerschap zie me banner nu !! inmiddels alweer bijna op de 18 weken ik was dus ook een veel korter zwanger als gedacht zelfs de verloskundige kwam op 6 weken gerekent van af me laatste menstruatie in ieder geval wens ik je heel veel succes !! en duim dat je vologende keer een mooie echo krijgt liefs
Waarom krijg jij zovaak een echo? Is toch veel slimmer om dan echt 2wk te wachten! Ik hoop iniedergeval dat jij de 19de ook iets moois mag zien Zoooo ik ben het weekend goed doorgekomen!! Morgen een halve dag werken en dinsdag meteen zoonlief naar school brengen en dan vlugggggg naar de vk! Ik hoop zooooooo dat we eindelijk ons wondertje mogen zien met een kloppend hartje!! *kippenvel* Hier verder geen kwaaltjes,borsten zijn wat gegroeid en heb af en toe last van ongie krampjes....jullie bekend??? Had wel (gelukkig) gelezen dat dat kon omdat je baarmoeder groeit! Hoe gaat het met jullie? Ps: vannacht gedroomd dag we een tweeling kregen,whaaaaaa. Manlief wordt gek!!!!
Shirley wat goed om te horen! Dat doet een vrouw helemaal goed toch ! Ik ga er ook maar vanuit dat ik misschien volgende week nog misschien geen hartje kan zijn want volgens haar zal ik dan denk ik rond de 6 weken zitten en dan kan het ook nog te vroeg zijn .. als het maar groeit dan ben ik een hele gelukkige vrouw ! En dan zullen we het hartje snel daar na wel zien ! Melanie nog even dame en daar ga je !! Geweldig ik ga heel hard duimen ( al is dat niet nodig want het is gewoon goed!!) en ben zo benieuwd ! Dus weinig tot niks aan kwaaltjes nee oke haha dan is het goed , ik had dat zaterdag ook even die krampjes maar was snel weg, borsten zijn ene dag wel gevoelig en soms even wat minder , misselijkheid is ook wat minder ! Ik droomde vannacht pff haha ik deed een test en het was net als een gok machine eerst van alles zien en dan ping ping ping kwam er te staan , 5 weken zwanger well done .. moet toch niet gekker worden toch hahahahaha!
Pfffff zit met zoonlief te ontbijten. Breng om zo naar school en dan op naar de vk. Ik heb zooooo slecht geslapen. Heb allemaal verschillende echo's meegemaakt!! Hahaha. Spannend,en duimen hè!!!!
Pfff ik ben vanmorgen naar de wc geweest om 7uur en dacht na veel drinken dat mijn Blaas wel vol zou zijn! Niet dus!! Om 14:00 een inwendige echo in het ziekenhuis,en volgende week weer naa de vk. MET volle blaas!!!
ah neee Mel jeetje zeg ik wist niet eens dat je een volle blaas moest hebben , is dat voor de uitwendige dan ? En nu dan straks naar het ziekenhuis ? Moet je dan ook vol of leeg zijn ? spannend dus om 1400 ik ga weer duimen!!
Ja uitwendig met volle blaas. Dan drukt de blaas de baarmoeder ophoog. Voor inwendig moet hij leeg zijn!! Ja echt dom van me,manlief is niet zo blij met me. Had extra vandaag een middagdienst gepakt en als ik om 14:00 ga is hij al werken. Hahaha.
had je dan helemaal niet vanaf vanmorgen je blaas mogen legen ? Dat is toch ook niet doen ? Als ze er dan bij mij op zou drukken zou ik exploderen haha! ah dat is wel jammer van je man zeg helaas dan maar dan maar het goede nieuws doorbellen op het werk en wie weet kan je de foto doorsturen van tel naar tel ? Maar spannend Mel kom vanmiddag weer buurten , leef helemaal met je mee Vandaag echt zo 'n blech dag nergens zin in , ik mag eindelijk over een week en wil nu toch wel eens weten hoe ver ik nu ben haha , wil gewoon weten of er iets moois groeit in mijn vruchtzakje zucht! Nou succes jij vanmiddag en ik lees het wel
@mel Hoe was je echo? Konden ze al iets meer zeggen? Ik heb al een paar dagen last van bruin slijmverlies. Ik bereid me maar voor op het ergste want het wordt steeds meer. Volgens de gynaecoloog is er niks aan de hand zolang het bruin is en is het pas erg als het helder rood bloed wordt. Ik weet ook wel dat het oud bloed is maar het feit dat het steeds meer wordt zit me toch echt niet lekker. Nu duren de dagen tot de 19de nog veel langer pffff.
ja zwaar ... allemaal @yaika dat is ook niet fijn om te horen , kan je niet eerder misschien ? Gewoon voor je eigen gevoel ? Hoop toch echt dat het stopt Wat een ellende dag dit is gewoon ... met dikke vette hoofdletters! Hoop echt dat je vrijdag wat ziet Mel
sorry meid, helemaal vergeten jou stukje te lezen door al mijn verdriet!! Wat naar voor je dat het bloeden niet stopt! Hopenlijk is het gewoon `oud´ bloed en is er niks aan de hand! succes!!
hey meiden Hier net weer een echo bij de vk gehad. Sorry moet er even uit maar wat een *zooi hier allemaal! De vk dacht dat ze misschien een vruchtzakje zag en wist eerst zeker dat er niks in zat en later heel misschien toch een paar sliertjes. Maar waarschijnlijk is dit bruinverlies het begin van een mk. Dat dacht ze omdat ze in ieder geval niet zeker kon zeggen dat alles goed was en het wel erg veel slijm was. Maar zei ze later toen ik weg liep dat het ook nog misschien wel goed zou kunnen gaan. Lekker is dat! Nu zit ik hier dus met een heel erg gemixed gevoel, ik hoop echt dat het goed en voor mijn gevoel is het ook gewoon goed maar door wat de vk zei ben ik echt heel bang geworden. Ik moet er wel bij zeggen dat ik eigenlijk vond dat ze niet zo goed was, ze wees namelijk iets aan wat het zakje zou moeten zijn waarvan ze later zei dat het een darm was. Ik mag maandag weer naar het zh voor een echo (als ik dat nog haal) maar daar zie ik nu ineens als een berg tegenop. Ik weet nu echt even niet meer waar ik nu vanuit moet gaan. @a1974 ik hoop dat jij dinsdag wel een mooie echo hebt, dat is dan tenminste nog iemand van hier waar het goed gaat.
@Yaika Jeetje zeg wat gebeurt er toch allemaal en niet echt de meest geruststellende vk dus wat lekker sjit allemaal zeg Hoe gaat het vandaag ? nog veel verlies ? ik hoop en bid net als bij Mel dat het toch allemaal goed gaat. Ik vind dit zo vreselijk allemaal voor jullie dat ik er zelf niet goed van wordt Hoe laat mag je maandag ? Ik weet het niet Yaika ik hoop het ook maar ik zal je vertellen ik ben nu nog banger dan dat ik al was meen ik echt serieus. knuffel!
@yaika ken de onzekerheid is zeker niet leuk. ik zit al drie vier weken in die onzekerheid hoewel ik de moed nu heb opgegeven dat het nog goed zit. sterkte!!
Jij mag vandaag Frouk zie ik ! Wens je heel veel succes en dat je maar een geweldig echo mag hebben! Laat je weten hoe het is gegaan ? We mogen dan ook niet de moed laten zakken maar echt de onzekerheid is killing gewoon he voor ons allemaal