Heej dame's Hier gaat het emotioneel niet echt goed! Heb geen zin om iets in het huishouden te doen. Moet ook nog werken van 12:00-20:00 Hopenlijk kan ik dan ff aan wat anders denken! Hoe gaat het bij jullie? Yaika nog veel slijm verlies? Klote allemaal hè,ik ben ook op van de zenuwe. Ookal weet ik dat het voor mij allemaal niet meer goed komt ! Sterkte meid!! A1974 jij moet je proberen nog geen zorgen te maken! Bij jou is gewoon alles goed. Of heb jij ook bloedverlies gehad Probeer te genieten,we duimen voor je! Frouk85 hoe klein wa je wondertje dan? Echt veels te klein? Bloedverlies heeft niet altijd wat te zeggen,succes! We duimen ook voor jou!!!
ben net terug van de vk de vruchtzak was heel rafelig en gekrompen hij was niet meer rond. een miskraam Kan het nu afsluiten heb maandag een afspraak met de gyn voor een currectage. succes allemaal!!
Ahhhh meid! Ik weet precies hoe je je nu voelt!! Heel veel sterkte! Wordt jij maandag ook al gecuretteerd? Of alleen de afspraak? Ik heb morgen de afspraak en maandag naar de gyn. Dikke knuf**
ik heb maandag alleen de afspraak dus nog geen currectage. Jij ook veel sterkte. Wij komen er ook wel!! ook een dikke knuffel voor jou!!
Ben op het werk en krijg nu bloedverlies! Gast mijn lichaam het toch zelf "opruimen"?? Ik hoop het zo. Morgen toch naar de echo en dan zien we wel!
Heel veel sterkte Frouk nare berichtjes allemaal weer Melanie snap dat je erg emo bent ..gewoon k.. ! Ik denk aan jullie , vind het zo erg waardoor ik mijzelf vreselijk shit voel . Ik heb dan wel geen bloedingen etc maar vind het vanaf die eerste echo al zo eng en nu ik dit allemaal zo van jullie hoor vind ik het nog enger! Ben gewoon echt bang ..Hoef ik nog niet te zijn maar toch zucht ik rust niet tot aan dinsdag! Maar lief dat je toch voor mij wil duimen ondanks dat je dit mee moet maken echt pff de tranen biggelen over mijn wangen echt vind het zo vreselijk KUT voor jullie allemaal ! lees dat je nu bloedingen hebt Mel hoop dat het inderdaad zelf loskomt en dat de rest je bespaard mag blijven , het is wel genoeg ellende zo allemaal . Hoe laat mag je morgen? Hoop echt voor je dat het allemaal mee zal vallen ik denk aan je ! En aan de rest ook . Een hele dikke knuffel!
@melanie als het niet gaat wel naar huis toe gaan he. ik had gelukkig op mijn vrije dag een plens met bloed en de dag erna niet weze werken ivm het bloedverlies. hier word de bloeding al minder en hoop dat ze maandag zeggen dat de curretage niet hoeft bij de gyn. @ a1974 ik ga ook mee duimen voor jou op een mooie echo!! je te druk maken is ook niet goed wees positief ( komt dit uit mijn mond ) maar meen het wel!!
@Frouk Ik hoop echt van harte dat je verder ook geen behandeling hoeft te ondergaan , ik leef verschrikkelijk met jou ( jullie ) mee echt en dank je wel voor deze lieve woorden ook . Vind het zo ontzettend lief dat jullie voor mij willen duimen en dat terwijl jullie je zo verschrikkelijk voelen! Dank jullie wel kanjers en hoop dat jullie de andere ellende echt bespaard zal blijven. @yaika als je leest hoop dat het bij jou gestopt is en dat het goed met je gaat! Veel liefs!
Wat een kut nieuws hier allemaal! @frouk Ik vindt het echt heel erg voor je! Ik weet hoe je je voelt! @mel Ik hoop voor je dat je lichaam het zelf "opruimt" dat is een stuk prettiger heb ik van horen zeggen. @a1974 ik hoop voor je dat het niet al te moeilijk is om pos te blijven hier bij ons maar bij iemand moet het toch wel goed gaan?! (sorry andere meiden) Ik heb vandaag nog steeds bruine afscheiding maar het zet niet door in vers bloed. Ergens hoop ik natuurlijk dat dit nog goed nieuws is al heb ik er voor mezelf zover het kan afstand van genomen. Echt heel raar als ik er nu aan denk heb ik gewoon helemaal geen gevoel, niet van het komt wel goed maar ook niet van wat een kut zooi allemaal. Ik mag maandag om 9.50, gelukkig wel begin van de dag! Dan zit ik niet meer heel de dag in spanning gelukkig. We zullen wel zien maandag.
Hallo dames, goh wat voel ik mij hier thuis bij jullie, ten eerste leef ik ontzettend met jullie mee! ten tweede loopt mijn zwangerschap ook niet zoals het moet. Ik heb inmiddels al 2 kleine sterretjes en ben bang dat de 3de onderweg is. Ik weet sinds 26-2 dat ik zwanger ben. Heb men sprong 'ontdekt' via een ovulatie test en zou dus nu 6+6 zwanger moeten zijn. Al voor dat ik wist dat ik zwanger was verloor ik bloed. Ik was enorm opgelucht toen dit afgelopen zondag op hield. Gister had ik mijn tweede afspraak bij de gynaecoloog. Ze vertelde mij dat er wel een vruchtje in zat, maar ik geen 6 weken zwanger kon zijn maar korter. wat absoluut niet kan want sinds ik weet dat ik zwanger ben en bloed hebben mijn vriend en ik geen 'actie' meer gehad. mijn vruchtje is maar 2mm en nu moet ik nog 11 dagen wachten voordat ik weer voor een echo mag. vanochtend is het bloeden weer begonnen. begin te denken dat mijn lichaam met opruimen begint. heeft hier iemand ervaring met 6+ weken zwanger zijn en een vruchtje van 2mm?
Heej lieverds!! Hier is het bloedverlies gestopt! Had lekker onhandig maandverband in mijn stringetje geplakt. (haha) Maar waren maar een paar veegjes. Uiteraard heb ik rustig aan gedaan op het werk en had al voor vervanging gezorgd als het niet meer zou gaan. Maar heb nergens last van op wat rugweeen na! Morgen om 12:00 naar het ziekenhuis voor de echo en gynaecoloog! Ben benieuwd! Emotioneel gaat het wel zolang ik bezig ben en geen tijd heb om eraan te denken!! Hoe gaat het bij jullie? a1974 tuurlijk duimen we voor elkaar! En ik zou het erg prettig vinden als bij jou alles gewoon goed gaat en heerlijk kunt genieten!! Slecht nieuws genoeg gehad! Toen mijn test positief was en iedereen die net een miskraam had gehad of dame's die al 2jaar bezig zijn zo gemeend mij feliciteerde terwijl ik in de 2de ronde zwanger was! Dat deed mij toen zoveel, ik kon eerst maar niet begrijpen hoe ze zo enthousiast konden zijn voor andere die ze notabene niet eens kennen! Maar nu begrijp ik dat,je gunt jezelf zoiets niet maar een ander ook niet!!!
@Missg sorry om te horen allemaal , ook al zwaar shit dus om het gewoon maar zo te zeggen! Hoop dat het bloeden stopt en dat er toch iets moois van mag komen! Maar misschien later met innestelen ? Hoop dat alles oke voor je is! Hoop dat je de 11 dagen goed doorkomt! @Yaika ik denk zolang het geen vers bloed is dat het misschien wel gewoon oke is toch ? hoop het wel in ieder geval . Gelukkig bijna maandag en inderdaad is fijn dat je vroeg mag , beter dan heel de dag in de zenuwen weer ! In ieder geval duim ik keihard voor je! Hoop dat je verder wel een beetje oke voelt! @Melanie Ben benieuwd om 12 uur . Ik denk aan je en hoop dat alles echt mee zal vallen. En hoop gewoon dat ze het mis hadden en dat je nu iets moois mag zien maar ja gewoon kut! Laat je even wat horen als je daar nog de kracht voor hebt als je bent geweest ? Ook voor jou duim ik! En weer dank je wel voor de lieve woorden!!
@mel ik denk aan je dadelijk en hoop natuurlijk voor je op een klein wondertje! @missg wat een vreselijk verhaal weer. Al die nare verhalen hier. Even snel een updateje: bij mij is de bruine afscheiding sinds gisteravond gestopt dus ook ik heb weer een klein beetje hoop. Heel veel succes iedereen vandaag weer!
A1974 Hoe laat mag je vandaag? Laat je even weten wat je gezien hebt? Ik ben echt op van de zenuwen! Ik bereid me op het ergste voor maar omdat ik helemaal geen last meer heb gehad hoop ik stiekem toch op goed nieuws. Ik durf eigenlijk niet te gaan. Ik zal vanmiddag even laten weten wat ze zeiden. Succes vandaag meid en ik hoop echt voor je op een mooie echo!
pff meiden wat huilt mijn hart met jullie mee. Ook ik heb vandaag een echo en ik ben zo bang voor herhaling van 11 november ( toen lagen en 2 levenloze kindjes van 10 weken in mijn buik) Ik ben zoooo bang dat ik geen hartje zie kloppen. de angst heeft deze ochtend de overhand bah. A1974 heel veel suc 6 vandaag ! Yaika jij ook heel veel suc 6 .. net als jou durf ik ook niet te gaan terwijl ik geen bloedverlies heb gehad maar ik wil gewoon geen slecht nieuws.
@ Yaika ! Ik mag morgen pas om 1145 dus spannend , goed om te horen dat je nergens meer last van heb gehad dus op naar een mooie echo voor jou Ik duim keihard voor jou! dikke knuf
@Thea jij ook heel veel succes! Hoop dat je een geweldige echo hebt! Laat je weten hoe het gegaan is ? Ik ga ook voor jou duimen! Jou zinnetje raakt mij zo diep.. klopt jou hartje , ben je er .. de tranen rollen over mijn wangen .. pff qua hormonen zit ik wel goed ! Ik mag tot morgen wachten dus helemaal spannend ! Kom op meiden met een geweldige echo!!!
@thea hoe was het gegaan of ben je nog niet geweest? Ik hoop echt zo hard voor je dat alles goed is. @a1974 was ik een dag te vroeg? Sorry! Nog 1 dagje en dan weet je ook waar je aan toe bent. Hoe laat mag je morgen dan zal ik aan je denken? Ik heb mijn echo alweer achter de rug en wonder boven wonder was er een mooi kloppend hartje te zien! Ik ben echt zo blij! Het was wel pas 6 weken dus idd korter dan ik had gedacht maar dat kan me nou echt even niks schelen, als het maar goed is. Meiden hou hoop! Als zelf ik na een aantal dagen veel bruine afscheiding en een echo waarbij ze zeiden dat het een miskraam werd toch nu een goede echo heb krijgen jullie die ook vast aangezien jullie nergens last van hadden.