alleen vruchtzakje minder lang zwanger ?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door a1974, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Hoop doet leven lieverd.
    En ik hoop dat jou kleine hard aan het vechten is en dat je volgende keer een prachtig kloppend hartje te zien krijgt!

2. noa82

noa82 Lid

14 dec 2010
    9
    0
    0
    NULL
    noord holland
    Heel veel succes woensdag !! En echt ik weet ..!
    Al is vrijdag nog heel ver weg

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoop blijven houden hoor....je kan altijd nog verdrietig zijn als het echt mis is.......makkelijk gezegd ik weet het......probeer maar lekker afleiding te zoeken.
    Snap alleen niet waarom ze nou jou zolang laten wachten.....in ons zkh was er allang weer een echo genomen.

4. Venussa

Venussa Lid

26 feb 2012
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    @A1974:
    Dank je! Ik wens dat het bij jou ook allemaal goed gaat en vooral goed zal blijven gaan! En dat je woensdag erachter komt dat al je zorgen voor niets zijn geweest en dat alles gewoon in orde komt! Dat zou zo geweldig zijn en het is je zo enorm gegund!

Ja die onzekerheid doet heel veel met je, ik voel me vooral leeg. Nu ik ineens weer meer last heb van mijn bekken en mijn borsten, krijg ik weer hoop. tegelijkertijd ben ik bang dat het valse hoop is en wil ik me er niet aan vastklampen. Ik ben alle opties al nagegaan: heeft ze per ongeluk mijn blaas op de echo gezet? Wat was het dat mijn vriend en ik een paar seconden zagen, alsof er wat achter zat, maar de VK zag niets...? Zal het vanzelf afgestoten worden of moet ik curretage...? Ga zo maar door. En de tijd lijkt hoe dichterbij je bij donderdag komt, steeds langzamer vooruit te kruipen. Echt ongelofelijk irritant!! Ik kan er zo boos om worden.

Ik ben heel blij dat je een zoon van 9 hebt! Je bent in ieder geval al 1 keer gezegend en dat word velen al niet gegund. Ja wij zijn idd al 2 jaar bezig en in die twee jaar heb ik 2 keer spontaan een miskraam gehad rond 6 weken.
    Mijn moeder zegt: "Je lichaam heeft het twee keer zelf gedaan en het feit dat het er nu nog in zit, geeft me hoop, want dan zou je lichaam het anders toch ook al 2 weken geleden hebben afgestoten."Maar ik heb zoiets van: elke zwangerschap is anders, maar toch geeft het me stiekem hoop. We doen namelijk al zo lang ons best en houden ons echt aan elke regel.

Ik wens je heel veel sterkte de aankomende dagen en hopelijk gaat de tijd een beetje snel voorbij, zodat je snel weet waar je aan toe bent! Hopelijk kom je de dagen een beetje door.
    Weet dat ik aan je denk!

@RoGiJuLi

Jou verhaal geeft weer hoop! En hoop hebben mensen in onze situatie nou eenmaal echt heel hard nodig!

@NOA82
    Ik kan me helemaal vinden in jou omschrijving. Ik had een paar nachten geleden een soort van weeen, heel vaag, om de paar minuten had ik echt flinke krampen en pijnscheuten en die duurden ook weer een paar minuten. Elk moment verwacht ik dat het gebeurd, en toch blijft het zitten, maar het is ook weer geen garantie dat het goed gaat, dat maakt het nou juist weer zo moeilijk.
    Ik zal voor je hopen dat je vrijdag 2 gezonde hartjes hoort kloppen.

Aan iedereen:
    Het enige lichtpuntje van al deze narigheid en duisternis, is dat we er niet alleen voor staan. Op dit soort onzekere momenten hebben we elkaar nodig, nog veel harder dan mensen die zoiets nog nooit hebben meegemaakt, want die kunnen zich echt geen voorstelling maken van de gevoelens die allemaal door je heen gaan!
    Dus in ieder geval wil ik jullie alvast bedanken voor de steun en hoop ik dat we er allemaal heelhuids en met baby uit komen!!

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

@a1974: ik ben deze week een midweekje met vakantie, maar wilde je nog wel even heel veel sterkte toewensen voor donderdag! Ik hoop dat alles toch goed mag zijn en de gyns je voor niets ongerust hebben gemaakt met hun oordeel over een traag hartje!
    Lees het vrijdag wel als we terug zijn, neem ik aan...

6. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    @ RogiJuli, Thea , Noa en Goofy .Dank jullie wel voor jullie lieve steun en woordjes. Dat doet mij heel erg goed .

Het is fijn om hier even je ei kwijt te kunnen en dan zulke lieve reacties te krijgen dus echt heel erg bedankt allemaal!

@Venussa hou moed ook !Ik denk aan jou! Dat het nu maar eens goed mag gaan , ik gun het je zo van harte , echt meen het uit de grond van mijn hart en duim keihard voor je!

@Rozemarijke . Lief van jou dat je nog even aan mij denkt. je leest het zeker van mij . Wens jou heel erg veel plezier toe , geniet er maar heerlijk van en tot snel !

Bedankt jullie zijn kanjers allemaal stuk voor stuk!!!!!

7. noa82

noa82 Lid

14 dec 2010
    9
    0
    0
    NULL
    noord holland
    M'n laptop en telefoon stuk op 1 dag .. Heel fijn kon dus niet meer reageren
    Ik moer zo lang wachten omdat het twee vruchtjes zijn en ze zeker wilde weten dat dan beide hartjes moeten kloppen ( kan een verschil van een paar dagen zitten in de innestelling) klinkt heel logisch maar boh echt wat is dit lang
    Nu twee dagen hartstikke misselijk en voel me behoorlijk zwanger .. Zou het dan toch ? We wachten af Pff

8. Venussa

Venussa Lid

26 feb 2012
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    @A1974:
    En? En? En? Ik zit de hele dag al aan je te denken. Ik weet niet of je al bent geweest, of dat je nog moet, maar ik hoop voor je dat je goed nieuws hebt gekregen (of nog krijgt)

Laat het even weten!!

9. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik ben ook erg benieuwd!!!
    We duimen!!

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.984
    15.611
    113
    Nabij Utrecht
    En..... ben zeer benieuwd en duim de hele dag al voor je!!

11. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Vind het zo lief dat jullie hebben geduimd voor mij maar helaas lieve mensen.:(:(:(

Het hartje was dus gestopt en gisteren hebben ze het ook gelijk weggehaald. Ik wilde ook niet wachten tot mijn lichaam het zelf ging af stoten dus gelukkig kon het gelijk.

Het was een zware emo week en nu pff het maar het plekje geven. Bang voor wat er komen gaat .. we gaan het gewoon weer proberen en dan hopen we op een gezonde zwangerschap maar vind het doodeng hoor dat zeg ik eerlijk. Maar goed niet elke zwangerschap is het zelfde en moet het maar positief zijn en wie weet ..

Ik wil jullie in ieder geval bedanken voor al jullie steun! Geweldige vrouwen zijn jullie. Waar ik veel steun aan heb gehad en nog ! Put kracht uit woorden en verhalen van anderen en hopelijk kan ik mijn zoontje ooit nog een brusje en wij van een gezonde zwangerschap en kindje genieten!

Liefs!

12. PluizigSpook

PluizigSpook Actief lid

28 jan 2012
    450
    0
    0
    Wat naar meid, ik had zo gehoopt op beter nieuws voor jullie.
    Hopelijk gaat de volgende keer wel alles goed en mogen jullie van een tweede kindje gaan genieten.

13. noa82

noa82 Lid

14 dec 2010
    9
    0
    0
    NULL
    noord holland
    Ow wat een nare afloop heel veel sterkte

14. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    o nee... ik had zo anders gehoopt...

sterkte....

ben er stil van.

15. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Heej lieverd,

Wat klote zeg voor jullie!!!
    Gisteren ben ik een past keer langs geweest Om te kijken of jij hier al goed nieuws had geplaatst!!
    En nu dit.......verschrikkelijk!
    Ik weet hoe je je voelt en vooral nu na 1dag.

Hoe hebben ze het bij jou weg gehaald dan?
    Ik hoop dat je net zo positief als mij bent over 1week!
    Ik was echt 3dg kapot en huilde bijna de hele dag!
    Daarna heb ik het een plekje kunnen geven en al helemaal nu ik niet meer vloei en me redelijk happy voel.
    Maar denk er wel nog iedere dag aan.....wat als?

Heel veel sterkte meid en hopenlijk mogen jullie snel genieten van een gezonde zwangerschap!!!

Dikke knuffel!!

16. frouk85

frouk85 Niet meer actief

wat een rot nieuws... sterkte!

17. Venussa

Venussa Lid

26 feb 2012
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat verschrikkelijk meid! Ik wens je heel veel sterkte de aankomende tijd!
    Vanwege mijn echo vanvanmiddag ben ikecht heel emotioneel vanochtend, en
    begon gelijk te huilen toen ik je slechte nieuws las.
    Net als alle anderen heb ik zoveel voor je gehooopt op goed nieuws, maar het is zo oneerlijk verdeeld!

Weet dat ik aan jeblijf denken! Sterkte meis!

18. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    aaaah meid, ontzettend veel sterkte.

19. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.984
    15.611
    113
    Nabij Utrecht
    :(:(:(:(:( Dit had ik niet gedacht en gehoopt voor jullie :(:(

Sterkte meis!

20. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Hoi lieve allemaal!

Bedankt voor jullie steun :(

Het is zooo mag ik het gewoon zeggen KUT allemaal blechhh :(:( Voel me zo leeg.

@noa, ga voor die mooie echo he !! Laat je niet uit het veld slaan!

@venussa jij ook hoor meid ! Kom op , iemand moet die geweldige echo krijgen , het is jou zo gegund ik snap dat je het nu niet aan kan even die emo's maar kop op he lieverd!!!!

@melanie, huilen doe ik al sinds ze het verteld hadden :( maar tranen blijven nog komen .. maar haal ook weer kracht uit jou woorden !!! om zeker door te gaan !

Het was dus een curretage. Ik vond het zo eng allemaal , na die slechte echo moest ik naar de opname afdeling . Werd bloed afgenomen en cg dingetje gedaan hoe noem je dat. Nou je snapt mij .. Een foto is er gemaakt en toen ging ik door naar de ok. Ik heb voor narcose gekozen want moest er niet aan denken dat je daar bij bent als ze het vruchtje weg halen :( met een plaatselijke. Mensen waren gelukkig allemaal zo lief om mij heen .

Voelde mij zo raar daarna :( En echt dat hele proces heeft wel een hele impact op mij gemaakt .. echt wel van slag daardoor. Het vloeien valt echt heel erg mee is bijna niks moet ik zeggen .. Is dat wel normaal denk je ? Of komt het nog heftiger terug ? Moet in ieder geval volgende week terug voor de na controle. Heb wel vreselijke pijn in mijn rug moet ik zeggen misschien de spanningen van de hele week die er nu uit komen .. geen idee ..

We zouden samen voor die goede echo gaan he ? Het was ons dus niet gegund he pfff! Wat een andere wendig heeft het gehad zeg! Dan maar " samen" voor een nieuwe poging en dan met een goede afloop hopelijk!!!

Maar goed om te horen dat jij je weer redelijk happy voelt ! Dat geeft mij weer hoop! Liefs!

@wendy hele dikke knuffel voor jou , dank je wel voor je lieve woorden en steun in jou berichtjes ! Dat ik met mijn vraagjes bij jou terecht kon!

Voor jullie allemaal trouwens! Bedankt voor de lieve woordjes!

Deel Deze Pagina