Wil jullie even allemaal bedanken hoor! Heb niet iedereen bij naam genoemd sorry maar wil nog even dit zeggen RogiJuli en Rozemarijke .. ook vanaf mijn eerste berichtje hier waren jullie zo positief! Geweldig mooi om te lezen allemaal ! Bij het eerste hadden jullie helemaal gelijk met het lege zakje ! Jammer dat het verder is mis gegaan maar door zulke dingen houdt de mens hoop en het kan voor iedereen anders zijn en ook zeker wel met een goede afloop! Heel erg bedankt! zucht emo daar komen de traantjes weer ..
Gelukkig mag ik wel goed nieuws en hoop rondstrooien! Na de echo van vorige week en alle drama die daarbij hoorde, gisteren een goede echo! Ik ben niet twee weken minder lang zwanger zoals de VK zegt, maar zelfs een dag langer zwanger. De baby is 2,17 cm en we zagen het hartje kloppen. Ivm hogere kans op miskraam door zwaardere straling mocht ik het hartje niet luisteren dus we weten pas i. Week 12 of hij goed klopt, maar na al die stress is het blijven zitten en daarom veraacht ik geen verdere problemen. Ik had me voorbereid op het het ergste en toen het echo apparaat naar binnen ging zag kk meteen een stip dus ik begon helemaal te schreeuwen van blijdschap, dus toen we de echokamer uitliepen bleek iedereen mij gehoord te hebben *schaam* Volgende week dinsdag de intake. Dan ben ik 9 weken en 3 dagen. Het melden van dit nieuws is wel dubbel. Ik weet dat het mensen hoopgeeft die ook op de eerste echo een leeg vruchtzakje hebben, maar tegelijkertijd denk ik aan jullie verdriet...dus het is wel heel dubbel...
He joh, wat naar allemaal! Wel fijn dat de curettage direct kon en je daar niet ook nog weer op moest wachten... Weinig vloeien na curettage is wel normaal hoor. Na mijn eerste curettage heb ik bijna niet meer gevloeid, na de tweede wel: mag dus allebei. Sterkte de komende tijd en hopelijk gewoon over een tijdje wel nog een lief brusje voor jullie zoontje!
Dames hier net de echo gehad en top maar ook ontzettend onverwacht nieuws .. Er waren niet twee maar 3 kloppende hartjes te zien wat we natuurlijk nooit verwacht hadden 1 vruchtje was iets kleiner dan de andere twee maar had een mooi hartje dus eigenlijk ziet het er voor nu top uit !!! Maandag afspraak bij de gyn die ook bij de echo geroepen werd omdat een spontane drieling wel heel bijzonder is en maandag krijgen we de hele uitleg Zoooooo opgelucht maar ook wel heel overdonderd door dit nieuws !!
@Venussa, ik ben zooo verschrikkelijk blij voor jou! Geweldig nieuws dat je maar heerlijk mag genieten nu zonder al te veel zorgen! Super dikke knuffel ! Hou je mij wel op de hoogte van hoe het gaat met jou en je kindje ? @Rozemarijke .. dank je wel ! En ook voor de verdere info. Hoop dat het brusje zeker mag komen in de toekomst! En hoop te lezen hoe het met jou zwangerschap verder gaat . Jou is het ook zo vreselijk gegund! @noa Jeetje 3 wat super goed ! Geweldig ook voor jullie . Kan mij voorstellen dat je overdonderd bent haha jeetje zeg 3 kindertjes super zeg! Hoop van jou ook nog verder te horen hoe het gaat . Fijn weekend lieve mensen! goed om deze ...week met mooi nieuws van jullie af te sluiten en hoop doet leven inderdaad en dit geeft hoop voor de toekomst! Geniet van jullie zwangerschappen
Thanks Tot nu toe gaat het allemaal volgens het boekje hier, dus rationeel ga ik er wel van uit dat we hier ergens in oktober een kleintje erbij hebben, maar m'n emoties geloven dat nog niet altijd... Ga hopelijk de kleine gauw voelen... @Noa: wow, dat verwacht je niet zeg! Maar gefeliciteerd!
Ik snap je helemaal! Ik kan ook nog niet emotioneel dan , qua gedachten en gevoel weer teruggaan naar voor het slechte nieuws. Ondanks het feit dat ik echt ziek ben al sinds ik zwanger ben, voel ik mij niet zwanger, snap je me een beetje? Noa82: WOW gefeliciteerd! Ik snap dat er op zo'n moment allerleim verschillende emoties door je been gaan. Maar way een geweldig nieuws!