Hallo allemaal, Ik ben na mijn miskraam op 6-5 direct weer zwanger geworden. Wij blij natuurlijk. Vanmorgen de eerste echo gehad. Hierop was alleen een vruchtzakje te zien dat inderdaad de grootte had van een 8 weekse zwangerschap. Nu heb ik wel eens verhalen gehoord/gelezen dat er bijvoorbeeld een week later wel een vruchtje te zien was. ''Langer onderweg geweest in de eileider''. Is dit herkenbaar voor iemand? Ik heb er eerlijk gezegt nog wel een beetje vertrouwen in. Zeker omdat ik zo'n last heb van misselijkheid, zere borsten en moeheid....
Niet herkenbaar, heb bij 7,5 week eerste echo gehad en toen zagen we al 2 garnaaltjes met knipperend hartje.
Heeft de VK je hier niets over verteld, wanneer krijg je weer een echo, hopelijk heb je dan snel zekerheid.
Ja ook zij sluit niets uit. Ik heb volgende week vrijdag weer een echo. Zo spannend!! Bij mijn miskraam had ik 2 weken van te voren al licht bloedverlies, en nu helemaal niks!
Hmm als ik heeel eerlijk ben lijkt me dit geen goed teken. Wij hadden met 9 weken een echo en toen zag je al heel duidelijk een bewegend kleintje. Met 6 weken had ik wel een leeg vruchtzakje, maar er was wel een dooierzakje te zien. Ik hoop natuurlijk dat ik t mis heb en dat t gewoon helemaal goed is. Succes meid! PS: de verschijnselen zeggen niet alles helaas. Heb meerdere malen gehoord dat mensen hele sterke zwangerschapssymtomen hadden, maar toch een missed abortion bleken te hebben.
Hi Chrizzy, Ik heb hetzelfde gehad > een leeg vruchtzakje met bijna 7 weken. Bij mij helaas geen goed nieuws, ik heb 1 1/2 week geleden een miskraam gehad. Ik heb ook een berichtje geplaatst (vast nog wel te vinden) en ik kreeg ook een hoop positieve reacties van meiden bij wie een week later toch een kindje te zien was. Ik duim voor je!! Lfs Pien
Hoi, 2,5 week geleden heb ik mijn eerste echo gehad, ik zou toen ruim 8 weken zwanger zijn. Helaas zagen wij op de echo alleen maar een klein vruchtzakje. De verloskundige zei keihard dat we er voor 90% vanuit moesten gaan dat het een miskraam werd. We zijn nu 2,5 week verder en ik heb nog nergens last van. Vorige week belde de verloskundige ze was verbaasd dat ik nog steeds geen miskraam had gehad. Ik heb morgen de 2e echo, dus ik weet wat voor spanning het geeft. Ik weet zelf wanneer de innesteling heeft plaatsgevonden, nl. 13 mei, dus wij denken dat ik gewoon minder ver ben dan de gewone berekening. Normaliter doen ze na 10 a 14 dagen opnieuw een echo, dus vraag voor een 2e echo. Heel veel sterkte meid en laat je niet gek maken.... Liefs Diane
@Ukkepuk, het kan natuurlijk ook zijn dat het vruchtje niet vanzelf afkomt.... Ik heb vorig jaar een MK gehad, zo bleek op de echo en werd naar huis gestuurd met de boodschap om te wachten tot het vanzelf af zou komen.. 2 weken later nog niks...:S Dus nog een echo gehad, en er was toch echt geen kloppend hartje te zien (zou inmiddels 10 weken zijn) In het zkh heb ik toen pillen gekregen die vaginaal ingebracht moesten worden en dan zou de MK beginnen... Nou, nog steeds niks! Weer een 1,5 week later nog een echo gehad, vruchtzakje zat er nog! uiteindelijk ben ik bij 12 weken gecurreteerd, maar het embryo was al bij 7 weken gestopt met groeien........ @Chrizzy, ik hoop voor je dat het WEL goed zit, maar ik zou er niet teveel op rekenen, dan kan het alleen maar meevallen... Succes!
Hoi, Ik heb vanochtend mijn 2e echo gehad (bij mij was bij de 1e echo bij 8 weken ook alleen maar een klein vruchtzakje te zien) we zijn echt zwanger, er was nu duidelijk een baby te zien, hartje te horen, etc. Houd moed, wonderen zijn de wereld nog niet uit zie maar bij mij. Liefs Diane
Ow wat geweldig nieuws!!!! Gefeliciteerd!!! Echt helemaal super! Ja we houden hoop, nog een weekje en we weten meer! Bedankt voor je berichtjes! Liefs
Houdt moed meis, het kan nog allemaal goed komen,...dus maak je niet te druk!! hou je ons op de hoogte???
ik weet uit ervaring hoe slopend die week wachten is voor je volgende echo. Hier hetzelfde zou 7 wk moeten zijn alleen een vruchtzakje 1 week later retour nog steeds alleen een vruchtzakje, diezelfde week MK. ik hoor voor jou dat het anders uit pakt en je bij 1 van de wonderen hoort waarbij ze ineens wel wat in het vruchtzakje zien.
hey, Ik heb precies hetzelfde als jou gehad ... alleen bij mij spraken ze ook nog is over een te klein vruchtzakje... alleen ik had 2 weken later een nieuwe echo (inwendig) en daar zag ik een klein rupsje met een mooi kloppend hartje.. en vandaag ben ik uitgeteld alleen zit die kleine nog goed denk ik want heeft zich dus nog niet gemeld. maar je mag dus best een beetje hoop houden. hier op de site is ook een toppic geweest over wonderen bestaan. was ook een meid die precies hetzelfde heeft gehad. Mijn mening is dat ze ook wel snel een conclussie mk trekken. Want zolang je nog steeds geen bloedverlies hebt gehad, en je nogaltijd symptomen hebt... zie ik het nog niet negatief hoor... nog een weekje tandjes bijten heeeeel veeeeel s6!! liefs
En jawel, een wonder is weer geschied!! Gisteren de echo gehad en we zijn 8 weken en 3 dagen zwanger!!! De echoscopiste stond ook met open mond te kijken! Hoe kan dit??? Waarschijnlijk is onze kleine hummel toch langer onderweg geweest in de eileider.... Maakt ons allemaal niet uit, het kindje zit er nu duimen we dat hij het volhoudt natuurlijk! Kom op kindje, je kan het! Je bent zo welkom!!!!