Hallo, Ik maak me echt zorgen mijn dochter van 6 maanden wilt absoluut geen eten, ze huilt en krijst en we krijgen met moeite wat binnen. Nou zie ik het heel negatief en ben ik bang dat ze het nooit leert. Wat moet ik doen? Groetjes
Hallo, Lust je kindje iets niet meteen, probeer het dan een andere keer nog eens en herhaal dat zonodig: uiteindelijk gaat het er vaak wel in en moet je kindje vooral wennen aan het nieuwe product. Het komt heel veel voor dat kindjes in het begin moeite hebben met bijvoeding. Groeten eveline
Nog even een vraag kan het eraan liggen dat mijn dochter een maand te vroeg is geboren? Wat is het beste moet ik doorgaan of een paar dagen wachten? Wat is het beste? Ik maak me er beste wel druk om en vraag me af of ze het oot gaat leren.
Hallo Martine, Het kan zeker meespelen dat je kindje te vroeg geboren is. Soms willen kindjes wel eten als je ze bijvoorbeeld een stukje banaan in hun handjes geeft. Groeten eveline
Hallo Martine, Je kindje haalt nog alle vitamines en mineralen uit de borstvoeding of flesvoeding. Groeten eveline